بازی

تدریس خصوصی زبان های برنامه نویسی، خدمتی جدید از استادبانک

تدریس خصوصی زبان های برنامه نویسی، خدمتی جدید از استادبانک

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

عصر، عصرِ تکنولوژیه! این جمله را بارها در سال های اخیر شنیده ایم. رشد و پیشرفت تکنولوژی موضوعی غیرقابل انکار است. این روزها اینترنت، برنامه های تلفن همراه و … همگی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. تمامی این موارد به لطف برنامه نویسی ایجاد شده که این روزها نیز به شدت در حال پیشرفت هستند.

جالب است بدانید استیو جابز بر این باور بود که تمام مردم باید برنامه نویسی را بلد باشند. یادگیری برنامه نویسی باعث می شود ذهن افراد با برنامه و هدفمند کار کند. همچنین افرادی که به برنامه نویسی تسلط دارند، دائما به دنبال پیدا کردن روش هایی برای بهینه سازی کاری های خود هستند؛ در واقع ذهن آن‌ها اینگونه تربیت می‌شود. این بهینه‌سازی نه تنها در کار بلکه برای پیشرفت در تمامی جنبه‌های زندگی موثر است.

چگونه برنامه نویسی را یاد بگیرم؟

در این مقطع از تاریخ، اهمیت برنامه‌نویسی و داشتن سواد رسانه‌ای بیشتر از هر دوره‌ای قابل لمس است. اهمیت برنامه نویسی و پیشرفت آن باعث شده بسیاری از افراد به دنبال یادگیری برنامه نویسی باشند. این روزها منابع آموزشی زیادی وجود دارد. از سمتی دیگر، زبان‌های برنامه نویسی نیز در این سال ها به شدت رشد کرده‌اند. این دو مورد باعث شده تا فردی که قصد ورود به این حوزه را دارد سردرگم شود. همچنین این گستردگی باعث شده بسیاری از افراد توانمند که استعداد برنامه نویسی را دارند؛ از این مسیر دلسرد شوند.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای آگاهی از مسیر شغلی و آینده، انتخاب معلم خصوصی برنامه نویسی است. معلم خصوصی با بررسی علایق و توانایی‌های شما، بهترین گزینه‌ها را پیشهاد می‌دهد. اگرچه این روزها آموزشگاه‌های مختلفی اقدام به آموزش برنامه نویسی کرده اند، همچنین منابع آموزشی مختلفی نیز وجود دارد اما معلم خصوصی مزایای دیگری دارد.

مهم ترین مزیت داشتن معلم خصوصی این است که با بررسی دانش‌آموز، نقاط ضعف و قدرت همچنین توانایی وی، بهترین زبان برنامه نویسی که متناسب با او است، را پیشنهاد می‌دهد. در منابع آموزشی درباره اینکه چگونه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنیم، صحبتی نمی‌شود. در آموزشگاه ها نیز به دلیل جمعیت زیاد و محدودیت‌های معلم‌ها، امکان سنجش تمامی دانش‌آموزان وجود ندارد. این موارد به همراه دغدغه هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان، تدریس خصوصی را به بهترین گزینه تبدیل کرده است.

چرا برنامه نویسی را یاد بگیرم؟

برنامه‌نویسی یکی از مشاغل منحصر به فرد و نوینی است که بر جنبه‌های مختلفی از انسان تاثیر می‌گذارد. اولین ویژگی که برنامه نویسی به افراد اضافه می‌کند، توانایی تفکر متفاوت است! درست خواندید! در ابتدا نیز به این مورد اشاره کردیم. برنامه نویسان با علت حل الگوریتم‌های متنوع، ذهن بازتری دارند و تفکرات و ایده‌های آن‌ها نسبت به دیگران منحصر به فردتر است.

از دیگر دلایل انتخاب شغل برنامه نویسی درآمد بالای آن است! همه ما به دنبال شغلی هستیم که رفاه بیشتری را برای ما فراهم کند. برنامه نویسی یکی از بهترین مشاغل دنیا و ایران است که با کسب تجربه و موفقیت در آن، می توان درآمدهای فوق العاده ای داشت. البته باید به این مورد توجه داشته باشید که برای رسیدن به درآمد خوب، باید به زبان انتخابی مسلط بود و در پروژه های مختلف با چالش های متنوع سروکله زد تا تجارب کافی کسب شود!

بهترین معلم خصوصی برنامه نویسی را از کجا پیدا کنیم؟

تا به اینجا از رشد و پیشرفت تکنولوژی گفتیم، از تاثیرات و وارد شدن آن به بخش‌های مختلف زندگی توضیحاتی ارائه کردیم؛ حال به نظر شما پیدا کردن متخصصین این حوزه از چه راهی امکان پذیر است؟

این روزها پلتفرم‌های تدریس خصوصی حرف اول را در آموزش می‌زنند. برای انتخاب معلم خصوصی برنامه نویسی، تنها کافی است در یکی از پلتفرم‌های تدریس خصوصی ثبت‌نام کنید. استادبانک یکی از پلتفرم‌های تدریس خصوصی بوده که گزینه تدریس خصوصی برنامه نویسی را به تازگی اضافه کرده است.

در استادبانک اساتید برنامه نویسی زبان‌های مختلف از سراسر ایران جذب شده‌اند. معلم های استادبانک همگی از معلم های باتجربه و حرفه ای حوزه خود هستند. برای دسترسی به این پلتفرم تنها کافی است کلمه استادبانک را جستجو کنید. پس از آن به لیستی از بهترین معلم پایتون، اندروید، جاوا و … می رسید.  دیگر این روزها، مانند گذشته، دغدغه ای برای دسترسی به معلم خصوصی آن هم بهترین معلم‌ها وجود ندارد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 02191005343  با کارشناسان استادبانک در ارتباط باشید. کارشناسان به شما در انتخاب معلم، نحوه کار با پلتفرم و هر آنچه که ذهن شما را درگیر کرده راهنمایی می کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا