بازی

فیلم Three Thousand Years of Longing از کارگردان مد مکس معرفی شد

فیلم Three Thousand Years of Longing از کارگردان مد مکس معرفی شد

Three Thousand Years of Longing یکی از فیلم های مورد انتظار تابستان امسال است که اکنون با انتشار تریلری از تاریخ اکران آن رونمایی شده. 

تیلدا سویینتون (Tilda Swinton) و ادریس البا (Idris Elba) بازیگران اصلی فیلم هستند و کارگردانی آن برعهده جورج میلر (George Miller) قرار دارد. فیلم Three Thousand Years of Longing در واقع اقتباسی از کتاب The Djinn in the Nightingale’s Eye، نوشته ای. اس بیات (A.S. Byatt) است. با توجه به تریلر فیلم به نظر قرار است با یک اثر بسیار خوب دیگر از جورج میلر طرف باشیم.

جورج میلر کارگردان بسیار شناخته شده‌ای محسوب می‌شود که بدون شک او را با فیلم‌هایی مثل فرانچایز مد مکس، Happy Feet و The Witches of Eastwick می‌شناسید. داستان فیلم نیز درباره دکتر آلیتیا بینی (Alithea Binnie) است که در بازار استانبول با جنی روبه رو می‌شود که به او قول می‌دهد سه آرزویش را براورده کند. دکتر بینی به این جن شک دارد و برای اطمینان از امنیت خود آرزو‌های خود را بیان نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

فیلم Three Thousand Years of Longing

فیلم‌نامه Three Thousand Years of Longing را میلر و آگوستا گور (Augusta Gore) نوشته‌اند. تیم تهیه کنندگان اجرایی را نیز دین هود (Dean Hood)، کریگ مک‌ماهون (Craig McMahon) و کوین سان (Kevin Sun)، تشکیل می‌دهند. موسیقی متن فیلم نیز توسط تام هولکنبورگ (Tom Holkenborg) ساخته شده که سابقه نامزدی دریافت جایزه گرمی را دارد. تام هولکنبورگ تاکنون روی فیلم‌های نظیر Mad Max Fury Road، لیگ عدالت و Sonic the Hedgehog 2 کار کرده است. 

Three Thousand Years of Longing در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال انیمیشنی که بر اساس فیلم‌های مشهور ساخته شده‌انداحیای عناوین محبوب در قالب انیمیشن
۱۰ سریال انیمیشنی که بر اساس فیلم‌های مشهور ساخته شده‌اند


جی تی ای، اما هر چقدر در بیاری پول واقعی میگیری

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا