رمز ارز

نهنگ‌های دوج کوین پس از توییت ایلان ماسک بیدار شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش حساب کاربری DogeWhaleAlert@، روز گذشته دو انتقال رمزارزی بزرگ شناسایی شد که شامل مقادیر عظیمی دوج کوین (DOGE) بودند.
طبق گزارش‌ها، در اولین تراکنش که توسط یکی از ۲۰ کیف پول برتر دوج کوین انجام شد، ۱۲۳،۶۲۰،۰۲۷ دوج کوین به ارزش تقریبی ۹،۵۲۳،۶۸۷ دلار به یک کیف پول برتر دیگر انتقال یافت. انتقال دوم اما از یک آدرس ناشناس به یکی از ۲۰ کیف پول برتر دوج کوین انجام شد که حاوی ۱۱۱،۸۶۹،۲۵۱ دوج کوین به ارزش ۸،۵۹۲،۰۰۶ دلار بود.
به طور کلی، نزدیک به ۲۴۰ میلیون دوج کوین با کارمزدی ناچیز، طی این تراکنش‌ها جابه‌جا شد. طبق گزارش‌ها، کارمزد تراکنش اول ۰٫۳۵ دلار و کارمزد تراکنش دوم ۲٫۹۴ دلار بود. لازم به ذکر است که در بانک‌های سنتی نمی‌توان تراکنش‌های بزرگی مانند این را با چنین کارمزد پایینی منتقل کرد و این یکی از مزایای بزرگ صنعت کریپتو نسبت به سیستم مالی قدیمی است – سرعت بالای نقل و انتقالات و کارمزد پایین.
طبق گزارش‌ها، این نقل و انتقالات تنها چند ساعت پس از توییت اخیر ایلان ماسک انجام شدند که گفته بود، او قبلا در بخش رمزارزها کار می‌کرد، اما اکنون به هوش مصنوعی علاقه‌مند شده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این میلیاردر در حال مذاکره با محققان حوزه هوش مصنوعی، برای راه‌اندازی شرکتی است که قادر به رقابت با شرکت هوش مصنوعی Open AI، سازنده ربات ChatGPT، باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا