عمومی

دوربین هوشمند جدید شیائومی مخصوص نظارت بر نوزادان گریان است

دوربین هوشمند جدید شیائومی مخصوص نظارت بر نوزادان گریان است

شیائومی علاوه‌بر گوشی و تبلت، مجموعه‌ای بسیار متنوع از دستگاه‌های هوشمند را برای پاسخ به نیاز‌های گوناگون تولید می‌کند. دوربین هوشمند جدید شیائومی یکی از محصولاتی است که می‌تواند مراقبت از نوزادان را برای والدین آسان‌تر کند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، دوربین هوشمند شیائومی مدل Baby Care Edition می‌تواند والدین را از صدا‌ها و گریه‌ها و وضعیت نوزادشان مطلع کند. این دوربین همراه با نمایشگر پنج اینچی 1080p عرضه می‌شود.

مراقبت از نوزاد با دوربین هوشمند شیائومی

دوربین شیائومی به‌شکل هوشمند گریه‌ی نوزادان را تشخیص می‌دهد و هشداری به گوشی والدین ارسال می‌کند. به‌دلیل امنیت بیشتر، این دوربین از هر دو حالت محلی و آنلاین پشتیبانی می‌کند. در حالت محلی، امنیت در اولویت است و والدین به‌طور مستقیم و بدون اتصال به اینترنت یا هر نوع سرور ابری به محتوای دوربین دسترسی خواهند داشت.

حالت آنلاین به والدین امکان می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن Mi Home و از راه دور، کودک خود را پایش کنند. همچنین، والدین ازطریق این اپلیکیشن می‌توانند محدوده‌ی فرضی بازی کودک را تعیین کنند تا درصورت خروج کودک از محدوده، از آن مطلع شوند.

مراقبت از نوزاد با دوربین هوشمند شیائومی

دوربین هوشمند شیائومی به قابلیت‌های نظارتی جامعی مانند تشخیص گریه و سرفه و صدای نوزاد مجهز است. به‌منظور حفاظت از حریم خصوصی، محدوده‌ی دید دوربین شیائومی فقط به‌شکل دستی تنظیم می‌شود تا دستخوش دست‌کاری‌های آنلاین نشود.

دوربین هوشمند شیائومی به وای‌فای دوبانده مجهز است و از اتصالات با فرکانس 2.4GHz و 5GHz پشتیبانی می‌کند. نمایشگر پنج اینچی می‌تواند تا ۱۰ ساعت استفاده‌ی مداوم شارژدهی کند. همچنین، دوربین شیائومی از کارت microSD، فضای ابری و ذخیره‌ساز تحت‌شبکه (NAS) پشتیبانی می‌کند.

قیمت دوربین شیائومی نسخه‌ی Baby Care Edition حدود ۱۱۵ دلار اعلام شده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا