بازی

وارنر ممکن است ارباب حلقه‌ها را به اندازه Star Wars گسترش دهد

وارنر ممکن است ارباب حلقه‌ها را به اندازه Star Wars گسترش دهد

هالیوود ریپورتر به تازگی گزارش جدیدی مبنی بر گسترش دنیای ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) منتشر کرد. در این بیانیه اعلام شد کمپانی برادران وارنر دیسکاوری قصد دارد با فرنچایز محبوب و شناخته‌شده‌ی «ارباب حلقه‌ها» مسیری که دیزنی با جنگ ستارگان (Star Wars) پیش گرفته را طی کند تا خسارات پیش‌آمده را جبران و به سوددهی برسد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knights

طبق گزارش هالیوود ریپورتر با تکیه بر منبع ناشناسی که این اخبار را در اختیار آن‌ها گذاشته، برادران وارنر امیدوار است بتواند آی‌پی عظیم «ارباب حلقه‌ها» را در حد و اندازه‌ی فرنچایز «جنگ ستارگان» که گستره‌ی عظیمی از دنیای سرگرمی همچون انیمیشن، فیلم، سریال و کمیک را در بر میگیرد، گسترش دهد. این گزارش مدتی بعد از اعلام دیوید زاسلاو؛ مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری مبنی بر اینکه «برادران وارنر و نیو لاین سینما قراردادی طولانی مدت با امبریسر گروپ (Embracer Group) برای ساخت فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها بسته‌اند»، منتشر شد.

فعلا جزئیات بیشتری از این خبر در دسترس نیست. با این حال می‌دانیم این فیلم‌های جدید از دنیای Lord of the Rings و سرزمین میانه قرار نیست بازسازی آثار سینمایی پیشین این فرنچایز باشند. همچنین می‌دانیم وارنر از پیتر جکسون (کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها)، فران والش و فیلیپا بوینز که از نویسندگانی هستند که بر روی فیلم‌های این سری کار کرده‌اند درخواست همکاری کرده است. به‌نظر می‌رسد برادران وارنر پس از ضرر ۲.۱ میلیارد دلاری در کوارتر چهارم سال گذشته میلادی حال خواهان جبران این رقم با سرمایه‌گذاری بیشتر در مجموعه Lord of the Rings شده است.

ارباب حلقه‌ها

البته باید توجه داشت که Star Wars علاوه بر مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، سریال‌های محبوبی همچون مندلورین که اتفاقا فاصله‌ی زیادی با انتشار فصل سوم آن نداریم را در آرشیو داستان‌های جریان‌دار در «کهکشان خیلی دورِ» خود دارد. در مقابل می‌دانیم که حق انتشار عناوین تلویزیونی «لرد آو د رینگز» در اختیار آمازون استودیوز قرار دارد که احتمالا کمی با برنامه‌های وارنر متفاوت عمل می‌کند.

شما می‌توانید سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت را از طریق سرویس استریم HBO Max و سریال تلویزیونی این سری که The Lord of the Rings: The Rings of Power نام دارد را از طریق پرایم ویدیو تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخررویارویی استاد و شاگرد در دل یک داستان معمولی
نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخر


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا