رمز ارز

حجم معاملات مشتقات اتریوم از بیت کوین پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آستانه ادغام، معاملات مشتقات اتریوم در ماه گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافت و تا ۵۷ درصد از حجم معاملات آتی بیت کوین و اتر را به خود اختصاص داد.
در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش معاملات آتی اتر انجام شده، بیش از ۳۵ میلیارد دلار بوده است. این در حالی است که حجم معاملات آتی بیت کوین در همین مدت، ۳۲ میلیارد دلار گزارش شده است.
علاوه بر این، این هفته، سود باز یا تعداد قراردادهای اتر که تسویه نشده‌اند، تقریبا دو برابر شده و به ۸٫۴۳ میلیارد دلار رسیده است.
از ابتدای سپتامبر ۲۰۲۲ تا به امروز، کل حجم مشتقات معامله‌شده برای اتر حدود ۸۷ میلیارد دلار است، این رقم برای بیت کوین، معادل با تقریبا ۶۷ میلیارد دلار بوده است.
قراردادهای آتی، قراردادهایی برای خرید یا فروش یک دارایی به قیمت از پیش تعیین‌شده در آینده هستند. این قراردادها را می‌توان از طریق تحویل فیزیکی یا انتقال نقدی تسویه کرد.
به گفته یک تحلیلگر از موسسه Kaiko، ارائه‌دهنده داده‌های رمزارزی، اکثر سرمایه‌گذاران در حال اتخاذ موقعیت‌های فروش کوتاه‌مدت هستند که توسط داده‌های فاندینگ ریت هم تایید می‌شوند. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که در طول ادغام، احتمالا مشکلاتی به وجود خواهد آمد و به‌ این‌ ترتیب، می‌توانند ریسک موقعیت‌های خرید در اتر را کاهش داده یا خنثی کنند.
فاندینگ ریت، پرداختی است که معامله‌گران بر اساس تفاوت قیمت بین قراردادهای آتی و قیمت لحظه‌ای و پایه‌ای دارایی انجام می‌دهند. منفی شدن این عدد به این معنی است که معامله‌گران انتظار دارند، بازار نزولی شود که البته فرصتی نیز برای خرید فراهم می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا