بازی

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی بازی Elder Scrolls Online منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی بازی Elder Scrolls Online منتشر شد

بسته الحاقی Firesong برای بازی الدر اسکرولز آنلاین (Elder Scrolls Online) در دست ساخت قرار دارد و اکنون بتسدا (Bethesda) جزییات بیشتری از آن منتشر کرده است.

این DLC در تاریخ ۱ نوامبر (۹ مهر) برای پی‌سی و گوگل استیدیا و دو هفته بعد برای کنسول پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت. شما با این بسته الحاقی به جزیره Galen می‌روید تا از سرگذشت درویدهای تامریل مطلع شوید. Firesong به داستانی که با بسته الحاقی the Ascending Tide dungeon آغاز شده بود، پایان می‌بخشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال

در این DLC شما دو وظیفه دارید: محافظت از جزیره Galen در مقابل محفل فایرسانگ و محافظت از خانه مورنارد در مقابل حملات الف‌های دریایی. اگر این بسته الحاقی و مرحله اصلی گسترش دهنده High Isle را به پایان برسانید، مرحله دیگری به عنوان پاداش برای شما باز خواهد شد که طی آن با Ascendant Lord روبه‌رو شوید. 

بازی Elder Scrolls

این جزیره از جنگل‌های انبوه و سرسبز تشکیل و با حیوانات و روح‌های خاص پر شده است. در جزیره گلن همچنین با باس فایت‌های بسیار سختی روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید خود را به چالش بکشید. با آپدیت ۳۶ بازی شما می‌توانید دشمنان را علامت‌گذاری و حیوان کلاس خود را مخفی کنید. از دو روز دیگر از طریق تست عمومی سرور می‌توان به این بسته الحاقی دسترسی پیدا کنید. 

بازی Elder Scrolls Online هم‌اکنون روی پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


زامبی‌ها کین و از کجا اومدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا