رمز ارز

متا (فیسبوک) متاورس را به نفع هوش مصنوعی کنار می‌گذارد؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (فیسبوک سابق)، فاش کرد که این شرکت روی یک چت بات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی کار خواهد کرد. به دنبال موفقیت چشمگیر ربات ChatGPT شرکت OpenAI، شرکت‌های فناوری بسیاری به این ترند جهانی پیوسته‌اند.
در همین راستا، زاکربرگ می‌گوید:

ما در حال ایجاد یک گروه محصول سطح بالا در متا هستیم که بر هوش مصنوعی مولد تمرکز دارد. ما قبل از رسیدن به تجربیات آینده‌نگرانه کارهای اساسی زیادی داریم، اما من در مورد همه چیزهای جدیدی که در این راه خواهیم ساخت، هیجان‌زده هستم. ما بر روی توسعه شخصیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز خواهیم کرد که می‌توانند به روش‌های مختلف به مردم کمک کنند.

همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، شور و شوق ChatGPT جهان را فراگرفته و این ربات توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. طبق گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت هم قبلاً ادغام ChatGPT را در محصولات خود از جمله مرورگر Bing آغاز کرده است. علاوه بر این، گوگل نیز ربات هوش مصنوعی خود را با نام Bard منتشر کرده است.
لازم به ذکر است که شرکت متا در سال‌های اخیر، به طور پیوسته بر روی فناوری متاورس متمرکز بوده است. با این حال، با نتایج ناامیدکننده و کاهش درآمد خود در بازه‌های سه ماهه، بهای این تغییر را پرداخت کرده است. حال، به نظر می‌رسد که این شرکت توجه خود را به فناوری هوش مصنوعی و حفظ درآمد و نتایج در مسیر درست معطوف کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا