تکنولوژی

گلکسی واچ 7 احتمالاً به ویژگی نظارت بر قند خون مجهز می‌شود

گلکسی واچ 7 احتمالاً به ویژگی نظارت بر قند خون مجهز می‌شود

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بتواند یک ویژگی کلیدی نظارت بر سلامت را در گلکسی واچ 7 قرار دهد. این ساعت هوشمند احتمالاً اواخر 2024 عرضه می‌شود.

به گزارش PulseNews، «هون پاک»، رئیس بخش مراقبت‌های سلامت دیجیتال سامسونگ، ظاهراً با اعضای هیئت‌مدیره این شرکت کره‌ای دیدار کرده تا در مورد آینده قابلیت‌های سلامت گجت‌های پوشیدنی صحبت کنند. گزارش شده است که هون پاک، جاه‌طلبی‌های زیادی در این زمینه دارد و احتمالاً می‌خواهد ویژگی پایش قند خون را به Samsung Health بیاورد. همچنین درباره قابلیت پایش آریتمی و فشار خون بالا نیز صحبت‌هایی با مدیران سامسونگ انجام شده است.

اکنون شایعات حاکی از آن است که سامسونگ می‌تواند از چنین قابلیت‌هایی برای نظارت بر قند خون، دیابت و موارد دیگر در گلکسی واچ 7 استفاده کند. بنابراین با وجود ویژگی‌های متعدد نظارت بر سلامتی، سامسونگ می‌تواند این دستگاه الکترونیکی را به‌عنوان جایگزینی برای دستگاه‌های پزشکی پایش سلامتی معرفی کند.

گلکسی واچ 7

ارتقای قابلیت‌های نظارت بر سلامت در گلکسی واچ 7 به‌وسیله هوش مصنوعی

پاک قصد دارد بیشتر بر روی پیاده‌سازی فناوری هوش مصنوعی در حوزه سلامت تمرکز کند. بنابراین احتمالاً گلکسی واچ 7 به کمک هوش مصنوعی به قابلیت‌های مختلف نظارت بر سلامتی مجهز خواهد شد. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی از چه راه‌هایی می‌تواند تجربه کاربر را با Samsung Health یا گجت‌های پوشیدنی بهبود بخشد.

در ژانویه 2024، هون پاک اظهار کرد که سامسونگ علاقه‌مند است نظارت بر گلوکز «غیر تهاجمی» را به سری گلکسی واچ بیاورد. با استفاده از این روش، افراد دیابتی دیگر لازم نیست از ابزارهای پزشکی برای کنترل دیابت استفاده کنند.

روشن است که سامسونگ قصد دارد گجت‌های پوشیدنی خود را کاربردی‌تر کند تا سلامت کاربران را تضمین کند. بااین‌حال باید منتظر ماند و دید که Galaxy Watch 7 به چه قابلیت‌هایی در زمینه پایش سلامت مجهز خواهد شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا