بازی

نمرات بازی Atomic Heart منتشر شد

نمرات بازی Atomic Heart منتشر شد

بازی Atomic Heart یک اثر شوتر اول شخص است که توسط استودیو Mundfish توسعه یافته است. این اثر علمی تخیلی، بازیکنان را به نسخه‌ای متفاوت از اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۵۰ می‌برد، زمانی که فناوری رباتیک و هوش مصنوعی از کنترل خارج می‌شوند و به کشتار انسان‌ها دست می‌زنند.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟

«قلب اتمی» که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ به طور رسمی معرفی و نمایش داده شد، بازیکنان را در نقش یک مامور ویژه KGB با عنوان سرگرد نچایف (Nechaev) که با لقب P-3 شناخته می‌شود قرار می‌دهد. هدف اصلی نچایف علاوه بر کنترل کردن شرایط و خاتمه دادن به کشتار مردم، پیدا کردن دست‌های پشت پرده و عاملان این فاجعه بزرگ است.

بازی اتمیک هارت با کسب ۲۲ نقد در متاکریتیک موفق به کسب میانگین نمرات ۷۵ شد و با دریافت ۴۹ نقد در اپن‌کریتیک، موفق به کسب میانگین نمرات ۷۲ شد. در ادامه می‌توانید نظر برخی از منتقدها را درکنار نمرات بازی مشاهده کنید، همچنین در صورت علاقه به شما توصیه می‌کنیم بررسی بازی Atomic Heart را در lastech مطالعه کنید.

سال ۲۰۲۳ با انتشار عناوینی که می‌توانند نامزد بازی سال شوند، شروع قدرتمندی داشته است. اتمیک هارت تمامی وعده‌های خود را عملی می‌کند و اولین بازی استودیو Mundfish را به یک تجربه عالی بدل کرده است. اتمیک هارت در ارائه تمامی جنبه‌های مختلف خود فوق العاده عمل کرده و به راحتی به بهترین بازی سال و حتی دهه برای من تبدیل شده است.

GamingTrend – ۹۵/۱۰۰

بازی اتمیک هارت با دست پر وارد سال ۲۰۲۳ شده. به کارگیری درست المان‌های نقش آفرینی همراه با طراحی دنیایی پویا و نیمه‌باز موجب شده تا داستان‌سرایی Atomic Heart به‌یادماندنی‌تر از چیزی شود که انتظار داشتیم. ترس از جان گرفتن ربات‌ها و دشمنی هوش‌های مصنوعی چیزیست که Atomic Heart به زیبایی به تصویر کشیده.

lastech – ۹۰/۱۰۰

نمرات بازی Atomic Heart منتشر شد - lastech

اتمیک هارت یک بازی تخیلی فوق العاده است، اقدامی است جهت تولید اثری اتم‌پانک و با دنبال کردن مسیری که امثال بایوشاک آن را نیمه‌کاره رها کردند، با وجود نواقصی که دارد، اما به خوبی از پس وظیفه خود برآمده است.

IGN – ۸۰/۱۰۰

بازی Atomic Heart ایده‌های جالبی دارد و از نظر بصری هم خیره کننده است، اما سعی دارد چند کار را همزمان انجام دهد ولی متاسفانه در هیچ یک عمیق نمی‌شود و با صحنه‌های دیوانه‌واری که خلق می‌کند مخاطب را سرگرم نگه می‌دارد.

PlayStation Universe ۷۵/۱۰۰

بسیاری از ایده‌های جذاب روایی داستان اتمیک هارت ناقص باقی می‌مانند و گیمپلی آن نیز بدون هیچگونه ریسکی خلق شده است.

GameSpot – ۶۰/۱۰۰

سیستم مبارزات اتمیک هارت سرگرم کنندست و موسیقی بی‌نظیری ارائه می‌ده؛ اما متاسفانه این بازی پر از باگه، جهان باز افتضاحی داره و در نیمه پایانی تجربه، روندی به شدت کند به خود می‌گیره. به این نکته هم باید اشاره کرد که نویسندگی بازی افتضاحه.

TechRaptor – ۵۰/۱۰۰

با وجود فرمول مبارزه قدرتمند و سیستم‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، وقتی که به مهارت‌ها، قابلیت کرفت کردن و ارتقاها نگاه می‌کنیم، موارد زیادی وجود دارند که مانع از رسیدن این بازی به پتانسیل واقعی خود می‌شوند. امیدواریم Mundfish برخی از این ایرادات را پس از عرضه رفع کند اما درحال حاضر بازی وضعیت افتضاحی دارد.

Twinfinite – ۴۰/۱۰۰

بازی Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳‌ (۲ اسفند ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵ و ۴، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس درکنار پی‌سی منتشر خواهد شد. گفتنی است که این اثر از همان روز عرضه روی سرویس اشتراکی Game Pass نیز موجود می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا