بازی

رامی ملک در فیلم Amateur به کارگردانی جیمز هاوز بازی می‌کند

رامی ملک در فیلم Amateur به کارگردانی جیمز هاوز بازی می‌کند

طبق اخبار و گزارشات اخیر جیمز هاوز (James Hawes)؛ کارگردان سریال اسب‌های آرام (Slow Horses) پس از موفقیت‌های این عنوان تلویزیونی حال کار روی پروژ‌ه‌ی سینمایی جدیدش را آغاز کرده است. این فیلم که Amateur نام دارد قرار است با همکاری استودیوی قرن بیستم تولید شود و رامی ملک در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

فیلم Amateur داستان رمزنگار سازمان CIA را دنبال می‌کند. او که همسرش را در یک حادثه تروریستی در لندن از دست می‌دهد از روسایش درخواست می‌کند تا هر چه سریع‌تر این پرونده را پیگیری کرده و تروریست‌ها را دستگیر و مجازات کنند. با این حال به‌نظر می‌رسد روسایش پرونده‌های دیگری را در اولویت قرار داده‌اند و همین می‌شود که او تصمیم می‌گیرد خودش دست به کار شود. البته باید توجه داشته باشید با توجه به اینکه هنوز نقش ملک در این عنوان مشخص نیست نمی‌دانیم‌‌ او به جای کدام یک از شخصیت‌های این فیلم بازی می‌کند. با این حال احتمال می‌رود او نقش اصلی (رمزنگار) را بر عهده داشته باشد.

رامی ملک که عمده‌ی شهرتش را با نقش‌آفرینی در سریال مستر روبات (Mr. Robot) کسب کرده، در سال‌های اخیر حضور پررنگی در عناوین سینمایی نیز داشته است. از بازی در نقش فردی مرکوری در «حماسه‌ی کولی» گرفته تا نقش‌آفرینی به عنوان سفین؛ شرور فیلم No Time to Die و حضور در فیلم پرستاره‌ی «آمستردام». همچنین از پروژه‌های آتی او می‌توان به فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی اوپنهایمر نیز اشاره داشت.

رامی ملک در فیلم Amateur به کارگردانی جیمز هاوز بازی می‌کند - lastech

جیمز هاوز که بیشتر برای فعالیت بر روی عناوین تلویزیونی شناخته می‌شود علاوه بر کارگردانی فصل اول سریال «اسب‌های آرام» که حال برای فصل چهارم تمدید شده، کارگردانی برخی از اپیزودهای سریال‌هایی همچون Black Mirror (آینه سیاه)، «بزرگ‌شده توسط گر‌گ‌ها» و Snowpiercer را در کارنامه‌ی هنری‌اش گنجانده است.

وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ی «آماتور» بر عهده‌ی گری اسپینلی است و هاچ پارکر و دن ویلسون از تهیه‌کنندگان این عنوان برشمرده می‌شوند. رامی ملک نیز علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم جدید جیمز هاوز، وظیفه‌ی مدیر اجرایی تولید را هم بر عهده گرفته است.

در حال حاضر هیچ تاریخ دقیق و زمان مشخصی برای اکران فیلم Amateur اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۶ فیلم سینمایی جذاب و به یاد ماندنی هیث لجر آشنا شویدنگاهی به آثار جذاب‌ترین جوکر تاریخ سینما
با ۱۶ فیلم سینمایی جذاب و به یاد ماندنی هیث لجر آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

عربستان به بزرگ‌ترین سهامدار خارجی نینتندو تبدیل شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا