رمز ارز

پیش‌بینی بیت کوین ۱۰ میلیون دلاری تا سال ۲۰۳۲!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدام بک (Adam Back)، مدیر عامل Blockstream معتقد است تا زمانی که فناوری لایه 2 بیت کوین و زیرساخت کیف پول بهبود یابد، قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان هاوینگ ششم در سال 2032 به 10 میلیون دلار برسد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

وی خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین از سال 2013 به طور متوسط سالانه دو برابر شده است و توضیح داد که اگر این روند ادامه یابد، قیمت بیت کوین به 10 میلیون دلار و سقف بازار 200 تریلیون دلار در 9 سال آینده خواهد رسید.

با این حال، بک گفت که برای دستیابی به این رقم، پیشرفت‌ها در فناوری‌های لایه ۲ بیت کوین و زیرساخت کیف پول باید به سرعت ردیابی شوند تا با سپری شدن زمان مقیاس پذیری افزایش یابد.
بک گفت:

احتمالاً زنجیره‌های جانبی و لایتنینگ محرک‌های معاملات هستند و ما زمان زیادی نداریم و بلوغ کیف پول، تعامل و یکپارچه سازی زمان می برد.

او در پاسخ به یک کامنت در توییتش گفت که معتقد است پذیرش بیت کوین هنوز به انتهای منحنی S نرسیده و تنها ۱ تا ۲ درصد از جمعیت جهان از بیت کوین استفاده کرده‌اند. او پیش‌بینی می‌کند که سرمایه‌گذاران بیشتری شروع به خرید و نگهداری بیت کوین در کیف پول های سرد خود خواهند کرد:

با توجه به نوسانات قیمت، من فکر می‌کنم که بیت‌کوین می‌تواند به‌ شدت فراتر رود و به ارزش‌های بازار 100 تا 300 تریلیون دلاری دست پیدا کند. من گمان می‌کنم که افرادی که نقاط ورودی متوسطی نسبت به قیمت فعلی دارند، هنوز انگیزه زیادی برای فروش ندارند.

او همچنین معتقد است که تورم ارزهای فیات ممکن است مردم را مجبور به خرید و نگهداری بیت کوین کند.
با این حال، در پاسخ به کامنت دیگری اعتراف کرد که

ما تا کنون در استفاده مالی از بیت کوین کاملاً شکست خورده‌ایم.

فرآیند مالی‌سازی (استفاده بجای ارز فیات) بومی بیت‌کوین نابالغ است و تقریباً دست نخورده. محصولات ساخت‌یافته بیت‌کوین، وام‌های مسکن با پشتوانه املاک و مستغلات اما سود تضمین‌شده توسط BTC و سایر محصولات، استفاده از بیت‌کوین را برای افراد بیشتری آسان‌ می‌کند و با پارامترهای ریسک مطابقت دارد که باعث رشد بیشتر این فرآیند می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا