رمز ارز

تراکنش‌های سنگین نهنگ‌ها در بازار ریپل! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال بومی پروژه ریپل، XRP در 7 روز گذشته به دلیل افزایش نوسانات در بازار، با قیمت پایینی معامله شده است. در این میان، نهنگ‌های کریپتو به‌ دلیل قضاوت اجمالی معلق در پرونده حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده با شرکت ریپل، به‌ طور مداوم XRP را میان صرافی‌ها جابه‌جا می‌کنند.
رفتار نهنگ‌های XRP چگونه است؟
طبق داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم ردیابی WhaleAlert، نهنگ‌های رمزارزی در 24 ساعت گذشته بیش از 533 میلیون توکن XRP (به ارزش تقریبی 198 میلیون دلار) را جابه‌جا کرده‌اند. بزرگ‌ترین تراکنش ثبت‌شده توسط این پلتفرم، 150 میلیون XRP (حدود 55 میلیون دلار) بوده است. ذکر این نکته ضروری است که این تراکنش عظیم توسط کیف پولی که با برچسب ریپل مشخص شده، انجام شده است.
این پلتفرم ردیابی همچنین دو تراکنش سنگین دیگر را نیز ثبت کرده که 149 میلیون XRP (حدود 31 میلیون دلار) را جابه‌جا کرده‌اند.
لازم به ذکر است که این حرکات بزرگ نهنگ‌ها پس از انتشار اخبار مربوط به لیست شدن XRP در یک صرافی معتبر، صورت گرفته است. طبق گزارش‌ها، Fuel Hash، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در ژاپن، XRP را به عنوان یک جفت ارز معاملاتی پذیرفته است. این صرافی همچنین توکن ریپل را همراه با رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین، در برنامه وام‌دهی خود قرار خواهد داد.
در یک اقدام مهم دیگر برای XRP، صرافی uphlod هم اعلام کرده که مشتریان بریتانیایی آن می‌توانند با پرداخت با کارت اعتباری آن صرافی، تا 50 پوند در ماه، رمزارز XRP دریافت کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا