رمز ارز

انباشت صدها میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین بزرگ از لحاظ ارزش بازار، از ابتدای سال 2023 بسیار خبرساز شده است. در همین راستا، یکی از پلتفرم‌های ردیابی نهنگ‌ها، از تحرکات جدیدی توسط ثروتمندترین نهنگ‌های اتریوم خبر داده و اعلام کرده که این نهنگ‌ها، اکنون از بزرگترین هولدرهای شیبا اینو هستند.
بر اساس داده‌هایی که توسط پلتفرم WhaleStats منتشر شده، 500 نهنگ بزرگ اتریوم در حال حاضر دارای 651,269,941 توکن SHIB هستند. این اتفاق پس از آن رخ داد که یک نهنگ بزرگ اتریوم به نام “BlueWhale0073″، تعداد 223,077,962,531 توکن شیبا (به ارزش 2,755,012 دلار) را خریداری کرد.
این میم کوین پس از افزایش قابل‌توجه قیمت خود در 30 روز گذشته، محبوبیت زیادی به دست آورده است. در حال حاضر، قیمت شیبا در محدوده 0.00001303 دلار قرار دارد که نزدیک به 5 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. قیمت این رمزارز در یک ماه گذشته نیز شاهد رشد 22 درصدی بوده است. به این ترتیب، شیبا اینو توانسته از لحاظ سوددهی، از رقیب اصلی خود، یعنی دوج کوین (DOGE) پیشی بگیرد.
در این میان، راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیبا یا همان شیباریوم می‌تواند جرقه پذیرش گسترده‌تری برای این میم کوین باشد. از آنجایی که شیبا اینو بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است، هزینه کارمزد انتقال آن بسیار بالا است. انتظار می‌رود که با اجرایی شدن شیباریوم، کارمزد تراکنش برای SHIB بسیار کمتر از الان باشد و پروژه‌های توسعه‌ای زیرساختی برای تقویت شبکه نیز بیشتر شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا