رمز ارز

استیبل کوین بایننس توسط شرکت رقیب هدف قرار گرفته است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش بلومبرگ، اداره خدمات مالی ایالت نیویورک یا NYDFS، قبل از سرکوب استیبل کوین بایننس یواس‌دی (BUSD)، شکایتی را از سوی شرکت سیرکل (Circle)، یک صادرکننده دیگر استیبل کوین، در رابطه با سوءمدیریت ذخایر بایننس دریافت کرده است.
طبق گزارش‌ها، شرکت سیرکل طی شکایتی در پاییز ۲۰۲۲، به NYDFS هشدار داده که ذخایر صرافی بایننس برای پشتیبانی از توکن‌هایش، از جمله استیبل کوین BUSD، کافی نیست. یک فرد آشنا به این موضوع گفته که تیم سیرکل این اطلاعات را از طریق داده‌های بلاکچینی به دست آورده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

حال، گزارش شده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده با این ادعا کرده که BUSD یک اوراق بهادار ثبت‌نشده است، قصد شکایت از صادرکننده آن، یعنی شرکت پکسوس (Paxos) را دارد و NYDFS هم به این شرکت دستور داده تا صدور BUSDهای بیشتر را متوقف کند.
در مقابل، شرکت پکسوس هم در پاسخ به این ادعاها گفته که BUSD طبق قوانین فدرال، یک اوراق بهادار نیست.

این شرکت می‌گوید:

استیبل کوین BUSD صادرشده توسط پکسوس همیشه دارای پشتوانه ۱:۱ با ذخایر دلار آمریکا بوده است.

تیم سیرکل همچنین اعلام کرده که آماده است تا در صورت لزوم، در این مورد طرح دعوی کند.
لازم به ذکر است که رقابت و اختلاف بین بایننس و سیرکل از سپتامبر سال گذشته وجود دارد. در آن زمان، تیم بایننس با اجرای سیاستی جدید، هر گونه سپرده USDC (استیبل کوین صادرشده توسط شرکت سیرکل) و برخی از استیبل‌کوین‌های دیگر در پلتفرم خود را به طور خودکار به BUSD تبدیل کرده و با این کار، باعث کاهش سهم سیرکل در بازار استیبل‌کوین‌ها شده بود.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا