بازی

بسته الحاقی جدید Total War: Warhammer 3 در آوریل ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

بسته الحاقی جدید Total War: Warhammer 3 در آوریل ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

«ریچ آلدریج» کارگردان بازی در استودیو Creative Assembly به تازگی در مورد برنامه‌های آینده Total War: Warhammer 3 به بازیکنان اطلاعات جدیدی ارائه کرده است.

آلدریج توضیح داد که در طول سال گذشته تمرکز آن‌ها روی بهبود کمپین Immortal Empires و همچنین هموار کردن مسیر برای ارائه برخی محتواهای قابل دانلود در آینده بوده است. با این حال، او جزئیات زیادی در مورد این بسته‌ها ارائه نکرد، اما تایید کرد که یکی از آن‌ها در ماه آوریل سال ۲۰۲۳ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۲) در دسترس قرار خواهد گرفت و دو مورد دیگر نیز اواخر سال جاری منتشر می‌شوند.

Total War: Warhammer 3 در سال ۲۰۲۲ دو بسته الحاقی به نام‌های Immortal Empires و Champions of Chaos دریافت کرد. از آن بازیکنان منتظر اخبار جدیدی درباره محتوای آینده بازی بوده‌اند.

بسته الحاقی جدید Total War: Warhammer 3 در آوریل ۲۰۲۳ منتشر می‌شود - lastech

آلدریج در توضیحات خود گفت:

می‌دانستیم که باید Immortal Empires را در بهترین حالت ممکن به شما ارائه کنیم و سال گذشته تمام تلاشمان را روی آن متمرکز کردیم.

در چند وقت گذشته، بازیکنان از کمبود اخبار مربوط به برنامه‌های آینده Creative Assembly برای Total War: Warhammer 3 ناامید شده بودند. با این حال، آلدریج در حرف‌های خود به این موضوع نیز پرداخت و توضیح داد تیمی که روی بازی کار می‌کند، می‌خواهد اعلامیه‌ها تا حد ممکن در زمان مناسبی ارائه شوند. او سپس از طرفداران درخواست کرد تا صبر بیشتری داشته باشند تا تیم Warhammer 3 بتواند محتوای بیشتری برای بازی تولید کند.


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا