بازی

فصل جدید بازی Apex Legends شروع شد

فصل جدید بازی Apex Legends شروع شد

Apex Legends: Hunted، جدیدترین به‌روزرسانی شوتر رایگان استودیو ریسپاون (Respawn) است که به تازگی منتشر شده.

این به‌روزرسانی Vantage را اضافه می‌کند، یک شخصیت (Legend) جدید که بر نبرد از راه دور تمرکز دارد. سقف کسب سطح (Level) با این آپدیت افزایش یافته است و با هر لول جدید، بازیکنان می‌توانند Legend Token و Apex Pack به دست آورند.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

Hunted Battle Pass دارای یک بسته موسیقی، نمایشگرهای لودینگ، شکلک‌ها، قاب‌های بنر و طلسم (Charm) اسلحه جدید است. برای اولین بار، بازیکنان حالا می‌توانند برخی از چالش‌ها را در مُد دلخواه خود تکمیل کنند و از این جهت حالا آزادی عمل بیشتری دارند.

استودیو ریسپاون در توضیح شخصیت جدید بازی Apex Legends گفت:

Vantage همه چیز را به سختی یاد گرفته است. او که در سیاره یخی Págos توسط مادری که به ناحق محکوم به تبعید شده، زاده شده، می‌تواند هر طوفانی را تحمل کند.

او مجبور به زندگی در یک سرزمین متخاصم بوده و به همراه همدم کوچک بالدارش Echo، به بهترین مخاطره‌طلب و یک تیرانداز خبره تبدیل شده است. با جوان‌ترین فردی که به Apex Games ملحق می‌شود، آشنا شوید.

Apex Legends

نقشه Kings Canyon نیز تغییرات قابل توجهی را به خود دیده است. حالا نقطه جدیدی به نام Relic در نقشه بازی وجود دارد که بخش‌های جدیدی به منطقه Skull Town، که در فصل پنجم نابود شد، اضافه می‌کند. همچنین گرافیک این مپ هم با بهبود مواجه شده است.

در جریان یک پنل اخیر، جف شاو، طراح ارشد مراحل گفت که Respawn رویکردی جامع برای به‌روزرسانی‌های نقشه اتخاذ کرده است. او در این باره گفت:

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که ایجاد کردیم این است که ما به معنای واقعی وسعت زمین را افزایش دادیم تا جریان و سرعت نقشه را بهبود بخشیم، به همین خاطر Relic وارد جریان بازی می‌شود. امیدواریم برخی از گیم‌پلی‌های کلاسیک Kings Canyon که مردم دوستش دارند و دلتنگش هستند را برگردانیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا