بازی

تصویری جدید از Avowed لو رفت

تصویری جدید از Avowed لو رفت

نخستین تصویر از بازی Avowed لو رفته که به طرفداران نمایی تازه از عنوان نقش آفرینی اول شخص استودیوی آبسیدین (Obsidian) که در جهان «پیلارز آو ایترنتی» واقع شده نشان می‌دهد.

جز کوردن (Jez Corden) از وبسایت ویندوز سنترال، نظرات اولیه خود درباره این اثر را در توییتر به اشتراک گذاشت و ظاهراً کمی بیشتر از آنچه که مجاز بود، صحبت کرده است.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

درواقع چیزی که به عنوان یک گفتگوی ساده آغاز شد، منجر به لو رفتن اولین تصویر از گیمپلی این اثر به طور آنلاین شد. گرچه این خبرنگار تصویر یاد شده را حذف و آن را با یک نمونه تار شده جایگزین کرد، اما برای این کار کمی دیر شده بود، چرا که در نهایت تصویر اصلی به ردیت و سایر نقاط اینترنت راه پیدا کرد.

در تصویر فاش شده، Avowed دقیقاً همانطوری که انتظار می‌رود به نظر می‌رسد. یک اثر نقش آفرینی اول شخص فانتزی که دارای لوکیشن جنگلی با پوشش گیاهی پر و خرابه‌هایی در گوشه و کنار و دریاچه‌ای در حوالی بازیکن است. همچنین جادوهای آبی رنگی که روی دستان شخصیت اصلی بی هویت بازی هم قرار دارد قابل مشاهده است.

Avowed

 اما کیفیت بصری تصویر اصلی زیاد چنگی به دل نمی‌زند و از این رو، نمی‌توان حدس زد که محصول نهایی به چه صورت خواهد بود. درحالی که راهی برای اثبات پری آلفا بودن عکس فوق وجود ندارد، اما وضعیت آن با چیزی که خود آبسیدین در گذشته ادعا کرده بود برابری می‌کند.

کوردن در ادامه مدعی شد که گیمرها از این بازی راضی خواهند بود و استودیو از زمان معرفی تاکنون چیزهای زیادی را در تیم توسعه تغییر داده که منجربه افزایش سرعت توسعه و ایجاد دیدگاهی بهتر نسبت به پروژه شده است. او همچنین گفت که این تصویر از یک بیلد خیلی قدیمی بوده و احتمالا بازی درحال حاضر ظاهری متفاوت داشته باشد.

براساس شایعات، بازیکنان نه تنها قادر به استفاده از جادو، تیر و کمان و شمشیر خواهند بود، بلکه امکان استفاده از سلاح گرم نیز در این اثر وجود دارد. درحال حاضر مدتی می‌شود که هیچ اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر نشده و حتی تاریخ عرضه خاصی نیز برای آن مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در مراسم The Game Awards شاهد نمایشی جدید از این بازی باشیم.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا