رمز ارز

استقبال کاربران پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری از شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو اخیرا شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ پذیرش سرمایه در شرکت سرمایه‌گذاری eToro US است. این شرکت به تازگی فاش کرده است که این توکن در صدر فهرست ارزهای دیجیتال معامله شده این هفته قرار دارد و بیشتر از بیت کوین و اتریوم مورد معامله قرار گرفته است.
eToro US این جمعه این دستاورد را در صفحه رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت و باعث ایجاد شور و نشاط در کاربران شیبا اینو شد.
در آخرین هفته ژانویه، شیبا در میان 3 دارایی برتر در eToro قرار گرفت و جایگاه دوم را درست زیر بیت کوین حفظ کرد. این نشان دهنده علاقه زیاد مشتریان eToro به شیبا در چند هفته گذشته است.
eToro US در جولای 2021، شیبا را با عنوان SHIBxM (شیبا باواحدهای یک میلیونی) پس از ماه‌ها درگیر شدن با ارتش شیبا و تمسخر این حرکت فهرست کرد و شیبا به چهارمین دارایی رمزارزی محبوب این پلتفرم تبدیل شده است. علاوه بر این، برای نشان دادن حمایت خود از جامعه شیبا، eToro قطعه‌ای از شیبا را در تبلیغ بازی بزرگ خود در سال گذشته به نمایش گذاشت و این ارز را در معرض دید قرار داد.
کاربران به طور مداوم تلاش کرده تا بقیه توکن‌های اکوسیستم شیبا را نیز در این پلتفرم فهرست کنند، از جمله Bone ،ShibaSwap (BONE) و Doge Killer (LEASH).
جامعه امیدوار است که افزایش سریع علاقه به شیبا باعث تصمیم‌گیری مطلوب تیم eToro شود زیرا سایر پلتفرم‌ها شروع به فهرست کردن این رمزارزها کرده‌اند. این علاقه به‌طور روزافزون توسط هیجان پیرامون شیباریوم نیز تقویت شده است که در رشد اخیر شیبا در فهرست دارایی‌های معامله شده در این پلتفرم مشهود است.
با افزایش این علاقه، شیبا اخیراً از Wrapped ETH (WETH) سبقت گرفت و به پرمعامله‌ترین توکن در بین 1000 نهنگ برتر ETH تبدیل شد. البته هنوز در مسیر بازیابی زیان‌های چند روز گذشته قرار دارد، زیرا در 24 ساعت گذشته ارزش شیبا 2 درصد افزایش داشت و به 0.00001261 دلار رسید. با این قیمت، شیبا بیشترین سود را در بین 20 رمزارز برتر بازار در 24 ساعت گذشته داشته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا