بازی

بسته الحاقی جدید بازی Far Cry 6 لو رفت

بسته الحاقی جدید بازی Far Cry 6 لو رفت

ظاهرا بسته الحاقی آینده بازی Far Cry 6 لو رفته است. به نظر می‌رسد این اکسپنشن معرفی نشده که طبق گزارش‌ها «Lost Between Worlds» نامیده می‌شود، با بسته الحاقی پیشین بازی در نسخه «بازی سال» (Game of the Year) گنجانده خواهد شد.

این خبر توسط Aggiornamenti Lumia فاش شده که پیش از این نیز به طور مرتب فهرست‌ اقلامی که قبل از انتشار عمومی به فروشگاه‌های Xbox و Windows راه پیدا می‌کنند را به درستی گزارش کرده است.

Far Cry

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

از زمان انتشار در اکتبر سال گذشته، Far Cry 6 عملیات‌های ویژه جدید (Special Operations) و ماموریت‌های کراس‌اوور رایگان با رمبو، دنی ترخو و استرینجر تینگز را تاکنون اضافه کرده است.

همچنین سیزن پس (Season Pass) بازی شامل سه بسته الحاقی می‌شد که همگی اکنون منتشر شده‌اند – Vaas: Insanity، Pagan: Control و Joseph: Collapse. فارکرای یک شوتر اول شخص است که عناصر سبک اکشن و ماجراجویی را با گرافیک پیشرفته ترکیب می‌کنند. تیم lastech در مطلب بررسی بازی Far Cry 6 نوشت:

همان فارکرای قبلی را بگیرید، دوز دیوانگی دیکتاتورش را کمتر کرده، گیم‌پلیش را تقریبا دست نخورده باقی بگذارید و محیط بسیار بزرگتر و البته فوق‌العاده زیبا از جزیره‌ای وسط دریای کاراییب تصور کنید، می‌شود فارکرای 6. داستان را که کنار بگذاریم، دنیای پهناور بازی بعد از چند ساعت چیز جدیدی برای ارائه ندارد ولی برای کسانی که فرمول اثبات شده گیم‌پلی یوبیسافت را دوست دارند، ساعت‌ها سرگرم‌کننده خواهد بود.

در حالی که هنوز اطلاعات موثق و رسمی از قسمت بعدی سری منتشر نشده، اما شایعاتی پخش شده بود که Far Cry 7 تمرکز بیشتری بر بخش آنلاین خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا