بازی

تاریخ اکران Deadpool 3 با ویدئویی غافلگیرکننده اعلام شد

تاریخ اکران Deadpool 3 با ویدئویی غافلگیرکننده اعلام شد

شب گذشته رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در ویدئویی غافلگیرکننده رسما اعلام کرد که هیو جکمن یک بار دیگر برای بازی در نقش ولورین برای فیلم Deadpool 3 برمی‌گردد.

رینولدز این خبر را به سبک طنز همیشگی همتای ابرقهرمانی خود اعلام کرد. او گفت:

سلام به همگی. خیلی ناراحتیم که [همایش] D23 را از دست دادیم، ولی مدت زیادی است که به سختی روی فیلم بعدی ددپول کار می‌کنیم. واقعا مجبور شدم روح خودم را کندوکاو کنم. اولین حضور ددپول در MCU باید حس ویژه‌ای داشته باشد. باید به شخصیت وفادار بمانیم، عمق، انگیزه و معنای جدیدی پیدا کنیم. هر ددپول باید از دیگری متمایز باشد. یک چالش باورنکردنی بود که من را مجبور کرد به اعماق درون خودم برسم و … باید بگویم که هیچ [ایده‌ای] ندارم. آری، کاملا خالی و وحشتناکه. ولی یک ایده پیدا کردیم.

سپس هیو جکمن، ستاره مردان ایکس، در پشت زمینه دیده می‌شود که با بی حوصلگی از پله‌ها بالا می‌رود. رینولدز از او می‌پرسد: «هی هیو، می‌خوای یک بار دیگر نقش ولورین را بازی کنی؟» که جکمن پاسخ می‌دهد: «آره، چرا که نه، رایان». سپس لوگوی ددپول به آرامی از تاریکی ظاهر می‌شود، با علامت‌های پنجه آدامانتیوم معروف ولورین که به سرعت در وسط آن خراشیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

لوگوی جدید به سادگی اما به طور موثر نشان ددپول را با پنجه‌های نمادین ولورین در یک تصویر هیجان‌انگیز ترکیب می‌کند. به جای یک عدد یا علامت شمارش، به سادگی سه چاک بریده با پنجه در لوگو وجود دارد که نشان می‌دهد وید ویلسون با رهبر مردان ایکس در قسمت سوم روبرو می‌شود. قطعه «I Will Always Love You» اثر ویتنی هیوستون نیز در پس‌زمینه پخش شد که البته «You» برای این مناسبت به «Hugh» تغییر پیدا کرده بود.

آخرین باری که جکمن پنجه‌هایش را نشان داد، سال ۲۰۱۷ برای فیلم Logan بود که در آخر داستان می‌میرد. اینکه چگونه او را دوباره زنده می‌کنند هنوز فاش نشده است، اما با وجود انبوه جهان‌ها و حفره‌های بی‌نهایت مارول، مطمئنا یک راهی وجود خواهد داشت.

Deadpool

بازگشت جکمن برای طرفداران ولورین لحظه بسیار مهمی است. از اولین حضورش در نقش لوگان، او تبدیل به نمونه بارز انتخاب مناسب یک بازیگر برای نقش سینمایی شد. بدون احتساب کمئوها، او در هشت فیلم مختلف بازی می‌کرد و حتی برای اولین و آخرین حضورش در نقش این شخصیت، نامزد جوایز مختلف نیز شد.

با این حال، علیرغم نمایش عالی و خواسته‌های طرفداران، او هرگز به طور کامل وارد فیلم‌های ددپول یا MCU نشد که با قسمت جدید همه‌چیز تغییر پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود این فیلم همچون دو قسمت قبل دارای درجه‌بندی سنی R باشد. شاون لوی کارگردانی را بر عهده دارد و رت ریس با پل ورنیک نیز بار دیگر برای نویسندگی فیلم‌نامه بازمی‌گردند.

فیلم Deadpool 3 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا