بازی

هیدئو کوجیما تایید کرد که ال فانینگ نقش مهمی در Death Stranding 2 ایفا خواهد کرد

هیدئو کوجیما تایید کرد که ال فانینگ نقش مهمی در Death Stranding 2 ایفا خواهد کرد

پس از افشای پوستری مرموز با عنوان «من کی هستم؟» در ماه سپتامبر توسط کوجیما پروداکشنز، تایید شد که ال فانینگ قرار است در بازی بعدی استودیو ایفای نقش کند. اکنون این بازیگر به عنوان مهمان در پادکست Brain Structure هیدئو کوجیما حاضر شده و با خالق ژاپنی درباره نقشش در Death Stranding 2 گفتگو کرده است.

ال فانینگ اهل جورجیا، ایالات متحده آمریکا است و در فیلم‌های Maleficient، Super 8، We Bought A Zoo و Mary Shelley و غیره ظاهر شده است. در طول پادکست مشخص شد که این بازیگر ۲۴ ساله قرار است نقش مهم و کلیدی در دنباله دث استرندینگ بازی کند و به نظر می‌رسد که کوجیما مدتی است که کارهای فانینگ را دنبال می‌کرده است.

مطلب پیشنهادی:چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]مردی با ایده‌هایی خیلی بزرگ!
چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]

اما چگونه فانینگ توانست در Death Stranding نقش مهمی داشته باشد؟ کوجیما با کارگردان دانمارکی، نیکلاس ویندینگ رفن، دوست و آشنا است که فیلم هیجان‌انگیز Neon Demon در سال ۲۰۱۶ را با بازی ال فانینگ کارگردانی کرده بود و به این دو کمک کرد تا با هم ارتباط برقرار کنند. فانینگ در پادکست گفت:

نیکلاس به من گفت که هیدئو یک نابغه است و می‌خواهد تو در بازی جدیدش حضور داشته باشی و [شک نکن] یک تجربه شگفت‌انگیز خواهد بود. من هم گفتم حتما باید بخشی از آن باشم. ما در زوم گفتگو داشتیم و [کوجیما] رازهای زیادی در مورد داستان Death Stranding 2 به من گفت که واضح است که آن‌ها را فاش نخواهم کرد.

Death Stranding

این بازیگر فاش کرد که چندان اهل بازی کردن نیست و علاقه چندانی به آن‌ها ندارد، اما اکنون بازی را به عنوان یک محصول، تجربه می‌کند. فانینگ افزود من واقعا شیفته شخصیتی شدم که کوجیما از من خواست بازی کنم.

کوجیما اشاره کرد در حالی که از سال‌ها پیش اجراهای فانینگ را تماشا می‌کرده، اما نقش اصلی او در Mary Shelley محصول سال ۲۰۱۷ بود که مجابش کرد او باید در Death Stranding 2 نقش مهمی را ایفا کند.

به نظر می‌رسد Death Stranding 2 به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ در حال توسعه است و سایر نسخه‌ها هنوز تایید نشده‌اند، در حالی که شایعات ادعا می‌کنند ممکن است در سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه این بازی باشیم.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا