بازی

شرکت فناوری موبایل AppLovin به دنبال خرید Unity است

شرکت فناوری موبایل AppLovin به دنبال خرید Unity است

شرکت نرم افزاری AppLovin پیشنهاد خرید Unity به مبلغ ۱۷.۵۴ میلیارد دلار را در یک معامله کل سهام ارائه کرده است. یونیتی در حال حاضر در حال ارزیابی این پیشنهاد است که باعث می‌شود سازنده موتور بازی، ۴۹ درصد از قدرت رای‌دهی در شرکت ترکیبی جدید را در اختیار داشته باشد.

پیش از این یونیتی در خلال برنامه‌هایی برای ادغام با یکی دیگر از شرکت‌های فناوری موبایل به نام IronSource بود. با این حال، اگر هیئت مدیره یونیتی پیشنهاد جدید AppLovin را انتخاب کنند، معامله IronSource پیش نخواهد رفت. قرارداد پیشنهادی باعث می‌شود که جان ریکیتیلو، مدیر عامل کنونی یونیتی، مدیر عامل این سرمایه‌گذاری مشترک نیز بشود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

آدام فروغی، مدیر عامل شرکت AppLovin در بیانیه‌ای در رابطه با این پیشنهاد گفت:

در دهه گذشته، ما یک شرکت پیشرو و خلاق در ارائه راه‌حل‌های بازاریابی اپلیکیشن‌های موبایل و کسب درآمد ایجاد کرده و اداره کردیم.

یونیتی یکی از پلتفرم‌های پیشرو در جهان برای کمک به سازندگان است تا الهامات خود را در لحظه به محتوای سه بعدی تبدیل کنند. با مقیاسی که از متحد کردن راه‌حل‌ها و نوآوری‌های پیشرو ما با ترکیب تیم‌های ساخت حاصل می‌شود، انتظار داریم که توسعه‌دهندگان بازی بزرگ‌ترین ذینفع باشند زیرا همچنان بخش بازی‌های موبایل را به سمت فصل بعدی رشد خود هدایت خواهند کرد.

Unity یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی در جهان است که در بازی‌های پیشرو موبایل مانند Pokemon Go و Call of Duty: Mobile استفاده شده.

Unity

جان ریکیتیلو، مدیر عامل یونیتی، اخیراً پس از اینکه در مصاحبه‌ای آن دسته از توسعه‌دهندگانی که کسب درآمد را در اولویت خود قرار نمی‌دهند، «احمق‌های لعنتی» خواند، عذرخواهی کرد و قول داد «بهتر عمل کند».

به دنبال اعلام خبر ادغام یونیتی با کمپانی IronSource به قیمت ۴ میلیارد دلار، حدود ۴ درصد از کارمندان این شرکت در سرتاسر جهان به دلیل چالش‌های بوجود آمده در فعالیت‌های تبلیغاتی اخراج شدند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Brawlhalla – نکاتی که باید بدانیدمیدان نبرد بیست میلیون نفری!
راهنمای کاربردی بازی Brawlhalla – نکاتی که باید بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا