بازی

الکس ولف به جمع بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One پیوست

الکس ولف به جمع بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One پیوست

به تازگی خبر رسیده که الکس ولف به جمع بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One خواهد پیوست و همبازی جوزف کوئین و لوپیتا نیونگو خواهد شد.

ولف یک چهره آشنا در ژانر وحشت است. او با تونی کولت و گابریل بایرن در فیلم ترسناک Hereditary، اولین فیلم بلند آری آستر بازی کرده بود. ولف همچنین در کنار نیکلاس کیج در فیلم درام Pig محصول ۲۰۲۱ بازی کرده و در فیلم Old اثر ام. نایت شامالان نیز حضور داشت.

اطلاعات زیادی در مورد نقشی که ولف بازی خواهد کرد یا نحوه ارتباط A Quiet Place: Day One به دیگر فیلم‌ها مشخص نیست، اما احتمالا Day One به وقایع نخستین روز از حمله موجودات بیگانه به زمین می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

قسمت اول و دوم این مجموعه ترسناک، هر دو در دنیایی پسا آخرالزمانی مملو از ترس و وحشت می‌گذشت، جایی که هیولاهای نابینا با قدرت شنوایی فوق العاده حساس، بر جهان غلبه کرده بودند.

A Quiet Place به کارگردانی و بازی جان کرازینسکی در سال ۲۰۱۸ اکران شد و به دلیل پیش‌فرض مبتکرانه نبود دیالوگ و استفاده از صداها و جهان غیرانسانی برای ارتباط برقرار کردن، به بخشی ریشه‌دار از فرهنگ عامه تبدیل شد.

A Quiet Place

قسمت اول بیش از ۳۴۰ میلیون دلار فروش کرد و نامزد جایزه اسکار بهترین تدوین صدا شد. این فیلم همچنین نامزدی بفتا برای صدا و جایزه SAG برای امیلی بلانت به خاطر بازی برجسته توسط یک بازیگر زن در نقش مکمل را به دست آورد.

A Quiet Place: Day One به کارگردانی مایکل سارنوسکی ساخته می‌شود که دوباره با ولف پس از فیلم خوک با یکدیگر همکاری می‌کنند. جف نیکولز فیلم‌نامه این اثر را بر اساس ایده اصلی کرازینسکی نوشته است. مایکل بی، اندرو فرم و برد فولر به همراه جان کرازینسکی تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

در نهایت، باید اشاره کرد که فیلم سوم A Quiet Place توسط خود کرازینسکی کارگردانی می‌شود و می‌توانیم در سال ۲۰۲۵ منتظر اکران آن باشیم. تا آن زمان، A Quiet Place: Day One برای اکران در روز هشتم مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا