بازی

کالین فارل از حضور در The Batman 2 استقبال می‌کند

کالین فارل از حضور در The Batman 2 استقبال می‌کند

کالین فارل که در فیلم بتمن (The Batman) نقش پنگوئن (The Penguin) را ایفا می‌کند، اعلام کرد علاوه بر سریال مستقل این شخصیت، دوست دارد تا در فیلم The Batman 2 نیز حضور داشته باشد.

تاکنون فقط اعلام شده که «مت ریوز»، نویسنده و کارگردان فیلم The Batman و «رابرت پتینسون» بازیگر نقش بتمن در دنباله آن نیز حضور خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:چه اتفاقی می‌افتاد اگر فیلم بتمن علیه سوپرمن در سال ۲۰۰۱ منتشر می‌شد؟ناجی ژانر ابرقهرمانی؟ یا محکوم کننده نابودی‌اش برای همیشه؟
چه اتفاقی می‌افتاد اگر فیلم بتمن علیه سوپرمن در سال ۲۰۰۱ منتشر می‌شد؟

فارل در مصاحبه خود با Entertainment Tonight رضایت خود به این موضوع را نشان داد که یک بار دیگر در یک پروژه سینمایی نقش پنگوئن را ایفا کند. او همچنین در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از ریوز پرداخت که به‌طور دقیق در حال برنامه‌ریزی برای پروژه‌های آینده The Batman است.

فیلم بتمن

این دنباله، دومین فیلم از یک سه‌گانه برنامه‌ریزی شده خواهد بود که ساخت آن در اردیبهشت ماه تایید شده بود. هرچند هنوز چیز زیادی درباره آن مشخص نیست، اما رابرت پتینسون در گذشته از ویلن‌های موردعلاقه‌اش برای دنباله فیلم The Batman گفته بود.

اسپین‌آف The Penguin نیز به‌طور خاص روی شخصیت «ازوالد کابلپات» ملقب به پنگوئن تمرکز خواهد داشت که هنوز توضیحات زیادی درباره آن وجود ندارد. با این حال، در آن شاهد پیشرفت شخصیت پنگوئن در دنیای زیرزمینی گاتهام خواهیم بود و سومین سریال اسپین‌آف فیلم جدید بتمن محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا