رمز ارز

هدیه روز ولنتاین شیبا به کاربران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که جامعه شیبا اینو (SHIB) مشتاقانه در انتظار راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) است، بیوی جدید حساب توییتری شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، این حدس و گمان‌ها را به وجود آورده که نسخه بتای شیباریوم در تاریخ ۱۴ فوریه، روز ولنتاین، منتشر خواهد شد.
کوساما به تازگی بیوی حساب توییتر خود را تغییر داده و به نظر می‌رسد در مورد تاریخ راه‌اندازی شیباریوم صحبت می‌کند. در بیوی جدید توسعه‌دهنده اصلی شیبا آمده است:

قبل از قرار دادن #شیباریوم در جعبه‌ای قلبی شکل با کمان، به سرعت نواختن فلوت را یاد بگیرید.

جامعه شیبا اینو معتقد است که این بیوی جدید، واقعاً به عرضه نسخه بتای شیباریوم در روز ولنتاین (۱۴ فوریه) اشاره دارد. در این میان، داده‎های GitHub نشان می‌دهند که فعالیت‌های توسعه‌ای در رابطه با شیباریوم نیز افزایش یافته است. علاوه بر این، در حالی که نهنگ‌ها در حال انباشت توکن‌های SHIB و BONE هستند، نرخ توکن‌سوزی شیبا نیز افزایش یافته و احساسات اجتماعی در رابطه با شیبا به بالاترین سطح خود رسیده است.
البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که راه‌اندازی شیباریوم ممکن است به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده به تعویق بیفتد، همانطور که قبلا هم اتفاق افتاده بود.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۲۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۷٫۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۱۳٫۵ درصد رشد دارد. توکن BONE نیز با یک رشد ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۴۸ دلار رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا