رمز ارز

پپه باز هم شگفتی‌ساز شد؛ رشد دو رقمی قیمت PEPE با وجود رکود بازار!

پپه باز هم شگفتی‌ساز شد؛ رشد دو رقمی قیمت PEPE با وجود رکود بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) علی‌رغم وضعیت نه چندان مطلوب بازار ارزهای دیجیتال، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته است.

این رشد قیمت به افزایش علاقه نهنگ‌ها به این میم‌کوین نسبت داده شده است. علاوه بر این، داده‌های اخیر بازار مشتقات نشان می‌دهند که فعالیت معامله‌گران پپه‌کوین در بازار فیوچرز افزایش یافته است.

یافته‌های پلتفرم ردیابی اسپات‌آن‌چین (Spot On Chain) نشان می‌دهند که یک نهنگ ناشناس، ۳۳۱.۳ میلیارد توکن PEPE به ارزش تقریبی ۲.۲۴ میلیون دلار را از بایننس خارج و به کیف پول خود واریز کرده است.

پس از بررسی‌ها مشخص شد که این نهنگ‌ با نهنگ دیگری که او نیز تراکنش‌های عظیمی انجام داده، دارای ارتباط بوده و هماهنگ هستند.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

این دو نهنگ طی فعالیت‌های خود، مجموعا ۶۶۰.۷ میلیارد توکن PEPE به ارزش ۴.۵۷ میلیون دلار را از صرافی‌های بایننس و مکسی (MEXC) برداشت کرده‌اند. نحوه فعالیت این نهنگ‌ها از احتمال شروع روند صعودی قیمت پپه در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد.

از سوی دیگر، طبق داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass)، سود باز معاملات آتی پپه با ۱۳.۸۹ درصد افزایش به ۶۶.۹۴ میلیون دلار رسیده است.

این افزایش نشان‌دهنده اعتماد فزاینده معامله‌گران به صعود قیمت این میم‌کوین در آینده است.

قیمت پپه طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱۵ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار و ارزش بازار آن به ۲.۹۴ میلیارد دلار رسیده است.pepe-coin-massive-futures-buying-indicate-imminent-pepe-price-rally

همچنین، حجم معاملات روزانه آن در پی رشدی ۶.۵ درصدی به ۱.۰۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا