بازی

بازی جدید Metroid Prime احتمالا به زودی معرفی می‌شود

بازی جدید Metroid Prime احتمالا به زودی معرفی می‌شود

یک پیام رازآلود توسط یک افشاگر برجسته نینتندو به ناظر ساب‌ردیت GamingLeaksAndRumors ارسال شده است. در این پیام ساده با استفاده از واژه primed ( به معنی دارای شرایط مناسب) نوشته شده: «آیا فکر می‌کنید همه آماده هستند؟» و همین موضوع باعث شده تا در برخی گزارش‌ها به احتمال معرفی بازی جدید Metroid Prime اشاره شود.

در گذشته، این افشاگر که با نام Fun_Way_6592 شناخته می‌شود، پیام‌های مشابهی را قبل از معرفی بازی‌های Wario Ware، Skyward Sword و Splatoon 3 نوشته بود که تمام آنها در نهایت معرفی شدند. حالا گفته می‌شود که این افشاگر با پیام رمزآلود جدید خود احتمالا به بازی جدید Metroid Prime اشاره کرده که می‌تواند Metroid Prime 4 یا ریمیک یکی از عناوین قدیمی‌تر آن باشد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

بنابراین علاوه بر تصاویر نینتندو سوییچ اولد با تم بازی جدید زلدا، به نظر می‌رسد که امروز یک نشت بزرگ دیگر درباره نینتندو به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق گزارش‌های موجود، می‌توان انتظار داشت که براساس این پیام رازآلود، یکی از سه گزینه زیر صورت بگیرد:

  • یک Metroid Prime کاملا جدید که به زودی معرفی خواهد شد
  • یکی از بازی‌های قدیمی Metroid‌ Prime ریمستر می‌شود
  • Metroid Prime Trilogy برای سوییچ منتشر می‌شود

با وجود این اخبار همچنین می‌توان انتظار داشت که یک نمایشگاه نینتندو دایرکت جدید در راه باشد. آخرین بار نینتندو در سپتامبر ۲۰۲۲ این رویداد را برگزار کرد، بنابراین احتمال برگزار مورد جدید در اوایل سال ۲۰۲۳ وجود دارد که در آن بازی‌های جدیدی معرفی شوند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا