بازی

فصل سوم سریال The Witcher ممکن است به دو بخش تقسیم شود

فصل سوم سریال The Witcher ممکن است به دو بخش تقسیم شود

لورن اشمیت هیسریچ، خالق سریال ویچر (The Witcher) در یک مصاحبه اختصاصی با Collider، در مورد امکان تقسیم فصل آینده به دو بخش صحبت کرد.

سریال ویچر از نتفلیکس که براساس مجموعه کتاب‌های «آندژی ساپکوفسکی» با همین نام ساخته شده، داستان گرالت ریویا (با بازی هنری کویل) را روایت می‌کند که یک در یک دنیای فانتزی منحصر‌به‌فرد، یک شکارچی هیولا است. The Witcher پس از اکران در سال ۲۰۱۹ به سرعت به یکی از موفق‌ترین تولیدات اصلی نتفلیکس تبدیل شد. با این حال، به دلیل همه‌گیری و کارهای سنگین CGI سریال، تاکنون فقط ۲ فصل از آن پخش شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

در طول این مصاحبه، از اشمیت هیسریچ سوال شد که فصل بعدی چه زمانی در دسترس خواهد بود و آیا نتفلیکس ممکن است قسمت‌های آن را در دو بخش پخش کند یا خیر. خالق سریال در پاسخ گفت:

هنوز درباره [تغییر فصل] صحبت نکرده‌ایم، اما در این مرحله براساس چیزی که در میان انواع پخش‌کننده اتفاق می‌افتد، این احتمال را رد نمی‌کنم. بدیهی است که ما چیزی را که به آن افتخار نکنیم، پخش نخواهیم کرد. هنوز زمان زیادی تا انتشار فصل سوم The Withcer داریم (هشت ماه یا بیشتر). پس امیدواریم که همه آن را یک زمان به صورت همزمان منتشر کنیم. اما چه کسی می‌داند، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

The Witcher

برخی سریال‌های قبلی نتفلیکس نیز به همین صورت در دو بخش مختلف منتشر شده‌اند. به عنوان مثلا‌ برادران دافر تصمیم گرفتند که فصل چهار سریال Stranger Things را به دو بخش تقسیم کنند تا به تیم VFX آن زمان بدهند که کار روی قسمت‌های نهایی را تکمیل کنند.

در حالی که فصل سوم سریال ویچر تابستان آینده منتشر خواهد شد، فصل چهارم آن می‌تواند برخی طرفداران این مجموعه را ناامید کند، زیرا هنری کویل دیگر در آن نقش گرالت را ایفا نخواهد کرد و لیام همسورث جایگزین او می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا