بازی

شایعه: مد Big Battle فورتنایت بازخواهد گشت

شایعه: مد Big Battle فورتنایت بازخواهد گشت

به تازگی شایعه شده نسخه جدیدی از مد مبارزه بزرگ تیمی به فورتنایت (Fortnite) باز می‌گردد که این بار با ۴۰ بازیکن در هر طرف و بدون ساخت و ساز (Zero Build) خواهد بود.

این خبر توسط HypeX، افشاگر معروف فورتنایت منتشر شده که معمولاً منابع خود را فاش نمی‌کند. او شب گذشته بازگشت مد 50v50 را گزارش کرد که اولین بار در دسامبر ۲۰۱۷ معرفی شده بود. این مد به عنوان حالت بازی پیش‌فرض به صورت انفرادی، دو نفره، سه نفره و چهار نفره (اسکواد) در دسترس خواهد بود و «Big Battle – Zero Build» نام دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

برخلاف نمونه قبلی Big Battle، هر تیم به جای ۵۰ بازیکن، فقط ۴۰ بازیکن خواهد داشت. این مد دارای مچ‌میکینگ مبتنی بر مهارت، بدون ریسپاون و طوفانی کشنده‌تر از قبل خواهد بود. تجهیزات شروع شامل Tac Shotgun، Burst Assault Rifle، چهار عدد Small Shield Potions و ده عدد بانداژ خواهد بود.

با توجه به اینکه در این مد، تیمی که بیشترین افراد باقی مانده را داشته باشد برنده می‌شود، باید انتظار داشت که مسابقات نسبتاً کوتاه باشند زیرا یک تیم به سرعت راه خود را برای پیروزی طی می‌کند. البته این اطلاعات هنوز در حد شایعه هستند و تا زمانی که اپیک رسما چیزی را اعلام نکند، باید منتظر ماند.

فورتنایت

به عنوان مثال، قبلاً گفته شد که کراس‌اوور فورتنایت با امینم، برگزار می‌شود. این خبر از طریق رادیوی درون بازی به اشتراک گذاشته شد که در هفته گذشته آهنگ‌های امینم را پخش می‌کرد. دیتاماینرها به دنبال سرنخ‌هایی در مورد اینکه چه اقلام تزئینی ممکن است در این کراس‌اوور گنجانده شود گشتند اما هنوز چیزی پیدا نکردند.

در همان حال، رویداد Fortnite x Dragon Ball با دسته‌ای از اسکین‌ها با تم Dragon Ball، ایموت Fusion Dance و جزیره ماجراجویی دراگون بال در جریان است که بازیکنان می‌توانند برخی از مکان‌های انیمه را در آن کشف کنند.

مطلب پیشنهادی:چگونه در فورتنایت سریع‌تر XP بگیریم؟متاسفانه کد تقلب در کار نیست!
چگونه در فورتنایت سریع‌تر XP بگیریم؟


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا