بازی

بازی Ridge Racer 2 کنسول PSP گرافیک ارتقا یافته روی پلی استیشن 5 دارد

بازی Ridge Racer 2 کنسول PSP گرافیک ارتقا یافته روی پلی استیشن 5 دارد

طبق تصاویری که از اجرای یکی از بازی‌های PSP روی پلی استیشن 5 و 4 منتشر شده، این بازی از رزولوشن ارتقا یافته روی کنسول‌های مدرن‌تر بهره می‌برد.

همانطور که می‌دانید، سرویس جدید پلی استیشن پلاس قرار است در بالاترین رده اشتراک خود، یعنی اشتراک پریمیوم، شامل تعداد بالایی از بازی‌های پلی استیشن 1، 2، PSP و پلی استیشن 3 (البته این مورد تنها به صورت استریم) شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟

احتمالا برای خیلی‌هایتان سوال شده که این بازی‌ها دقیقا به چه شکلی روی یک PS4 یا PS5 اجرا می‌شوند. به هر حال آن بازی‌ها روی کنسول‌های چند نسل قبل با رزولوشنی به مراتب پایین‌تر از استانداردهای امروز اجرا می‌شدند. اگر یک PS5 آن‌ها را به همان شکل روی یک تلویزیون 4K اجرا کند، قطعا تصویر به دست آمده بسیار تار و کم‌کیفیت به نظر خواهد رسید.

اما خوشبختانه قرار نیست چنین چیزی در جریان باشد. بازی Ridge Racer 2 از کنسول PSP هم‌اکنون به همراه تصاویر زیادی در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته، این بازی روی PS4 و PS5 قرار است ظاهر بهتری داشته باشد. از تصاویر می‌توان حدس زد که این بازی حداقل روی رزولوشن 1080p اجرا می‌شود.

این تصاویر ظاهری بسیار تر و تمیزتر نسبت به نسخه PSP ارائه می‌دهند. البته همه چیز هم عالی نیست؛ حالا می‌توان برخی از بافت‌های بازی را مشاهده کرد که به وضوح برای رزولوشنی در این حد بالاتر طراحی نشده‌اند، و رابط کاربری نیز به‌مراتب کم‌کیفیت‌تر و تارتر از گرافیک خود بازی به نظر می‌رسد.

اینکه این بازی‌ها به شکلی ارتقا یافته روی کنسول‌های جدیدتر سونی اجرا می‌شوند قطعا خبری بسیار خوب خواهد بود. پلی استیشن طی نسل‌های مختلفش بازی‌های زیادی داشته که خیلی‌هایشان هیچ وقت ریمستر یا پورت دیگری دریافت نکردند. این که می‌توان آن بازی‌ها را حالا به شکلی بهبودیافته روی یک PS4 یا PS5 بازی کرد، قطعا PS Plus جدید را برای گیمرها جذاب‌تر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا