عمومی

آمازون تحویل کالا با پهپاد را در کالیفرنیا متوقف کرد

آمازون تحویل کالا با پهپاد را در کالیفرنیا متوقف کرد

آمازون تأیید کرد که تحویل کالا با پهپاد Prime Air در لاکفورد کالیفرنیا متوقف شده است. این شهر ۳٬۵۰۰ نفری در مرکز کالیفرنیا، دومین سایت تحویل با پهپاد این شرکت در ایالات متحده پس از کالج استیشن تگزاس بود.

آمازون جزئیات دقیق مربوط به تصمیم جدیدش را ارائه نکرده است و صرفا می‌گوید: «ما به همه‌ی کارکنان فعلی فرصت‌های شغلی در سایر سایت‌ها را ارائه خواهیم داد و به خدمت‌رسانی به مشتریان در لاکفورد با روش‌های تحویل دیگر ادامه می‌دهیم.»

با راه‌اندازی سرویس Prime Air، مشتریان آمازون می‌توانستند از مزیت تحویل‌ کالا در همان روز بهره‌مند شوند. آمازون تأکید کرد که تحویل پهپادی در کالج استیشن همچنان ادامه خواهد یافت و سایت جدیدی در تولسون آریزونا در اواخر سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که تولسون، تنها مکانی خواهد بود که سرویس تحویل پهپادی در آن گسترش می‌یابد و گسترش فعالیت در سایر نقاط تا سال ۲۰۲۵ به‌تعویق خواهد افتاد.

برخی از دولت‌های محلی تحویل پهپادی را فرصتی جذاب برای کاهش ترافیک و آلودگی می‌دانند. برای مثال، شهردار فینیکس می‌گوید: «این نوع تحویل آینده‌نگرانه و بسیارهیجان‌انگیز است… تغییر به‌سمت تحویل بدون آلاینده‌ی بسته‌ها به ما کمک می‌کند تا آلودگی محلی را کاهش دهیم.»

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا