بازی

انیمیشن Kung Fu Panda 4 معرفی شد

انیمیشن Kung Fu Panda 4 معرفی شد

انیمیشن پاندای کونگ فو کار در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و اکنون کمپانی یونیورسال از Kung Fu Panda 4 به صورت رسمی رونمایی کرده است.

Kung Fu Panda 3 در سال ۲۰۱۶ به سه‌گانه استودیو DreamWorks پایان داد و از آن موقع به بعد انیمیشن سینمایی جدیدی از این سری ساخته نشده است. با این وجود در سال‌های گذشته چند انیمیشن تلویزیونی از پاندای کونگ فو کار داشته‌ایم که آخرین آن‌ها با نام The Dragon Knight ماه پیش از نتفلیکس پخش شد. 

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

سایت ورایتی گزارش داده که پاندای کونگ فو کار ۴ در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد. با توجه به حضور جک بلک (Jack Black) در انیمیشن سریالی The Dragon Knight، احتمالا برای قسمت چهارم نیز به عنوان صداپیشه شخصیت پاندا بازخواهد گشت. 

پاندای کونگ فو کار

اولین انیمیشن Kung Fu Panda در سال ۲۰۰۸ با حضور جک بلک، داستین هافمن (Dustin Hoffman)، آنجلینا جولی، ایان مک‌شین (Ian McShane)، ست روگن‌ و لوسی لو (Lucy Liu) اکران شد. سه‌گانه اصلی بازخوردهای خوبی از منتقدان و طرفداران کسب کرده و یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های دو دهه اخیر در سراسر جهان محسوب می‌شود. 

هنوز اطلاعاتی از داستان Kung Fu Panda 4 منتشر نشده است و باید منتظر جزئیات بیشتری از کمپانی یونیورسال بمانیم. اگر یکی از طرفداران این سری محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «سریال Kung Fu Panda: The Dragon Knight هیجان پاندای کاراته باز را دوباره زنده می‌کند» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:معرفی طولانی‌ترین انیمیشن‌های سینمایی تاریخآثاری برای مخاطبان با حوصله
معرفی طولانی‌ترین انیمیشن‌های سینمایی تاریخ


سلاح‌های سیزن هفت کالاف دیوتی موبایل + بازی‌های ماجراجویی موبایل

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا