رمز ارز

آغاز همکاری اتنا با صرافی‌های بزرگ جهان! پتانسیل رشد قیمت ENA چقدر است؟

آغاز همکاری اتنا با صرافی‌های بزرگ جهان! پتانسیل رشد قیمت ENA چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ بیت کوین همچنان پر‌نوسان است و در این بین، برخی از توکن‌ها در تلاش برای بازیابی روند صعودی خود هستند. در همین راستا، اتنا (ENA) به لطف سیستم دلار مصنوعی خود همچنان در کانون توجهات است.

هفته آتی برای ارز دیجیتال ENA بسیار مهم است؛ زیرا رویداد آزادسازی توکن‌ آن می‌تواند باعث نوسانات قیمتی شدیدی شود. طی این رویداد حدود ۴۶ میلیون دلار توکن ENA که ۳.۷۶ درصد از کل موجودی آن را تشکیل می‌دهد، در دسترس قرار خواهد گرفت.

این خبر منجر به نگرانی اعضای جامعه و یادآوری مشکلات گذشته در مورد پروژه‌هایی مانند ترا (Terra) شده است.

از طرفی، اتنا لبز (Ethena Labs) اخیراً با بایننس، بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (OKX) و بیت‌گت (Bitget) به توافق رسیده تا کاربران بتوانند استیبل‌کوین اتنا، یعنی USDe را در کیف‌پول‌ این صرافی‌ها ذخیره کنند.

Ramzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ENA

علاوه بر این، اتنا به مشتریانی که استیبل‌کوین USDe را با استفاده از این کیف‌پول‌ها استیک کنند، ۲۰ درصد پاداش بیشتر اعطا می‌نماید.

کارشناسان بر این باورند که این همکاری باعث ساده‌سازی فرایند استیکینگ برای کاربران ENA و جذب کاربران بیشتر و افزایش فعالیت در شبکه خواهد شد.

در همین راستا، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ENA می‌تواند تا ۴.۸۱ دلار افزایش یابد؛ زیرا افراد بیشتری برای استیک کردن USDe ترغیب خواهند شد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن ENA طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۷ درصدی به ۰.۸۴۳۸ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۲ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات این ارز دیجیتال طی این مدت رشدی ۶۷ درصدی داشته و به بیش از ۵۲۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا