بازی

بازی سوم شخص Bungie با چه انجینی ساخته می‌شود؟

بازی سوم شخص Bungie با چه انجینی ساخته می‌شود؟

بانجی (Bungie) روی یک بازی سوم شخص اکشن کار می‌کند که قرار است با استفاده از تایگر انجین (Tiger Engine)، موتور بازی‌سازی قدیمی استودیو، ساخته شود. 

بانجی از تایگر انجین برای ساخت نسخه اول و دوم Destiny استفاده کرده و آن را می‌توان ورژن به‌روز‌تر و آپدیت شده Blam Engine دانست. Blam Engine همان موتوری است که بانجی برای ساخت نسخه‌های اول سری هیلو توسعه داده بود. این اطلاعات از طریق یک فراخوان برای جذب نیرو به دست ما رسیده و به نظر می‌رسد این بازی وارد فاز بعدی توسعه شده است.

بانجی همچنین از افراد علاقه‌مند می‌خواهد که در طراحی و مهندسی گیم‌پلی دیگر اعضای تیم را رهبری کنند که وظیفه بسیار مهمی است. بانجی در این فراخوان ابتدا به تایگر انجین به صورت مستقیم اشاره کرده بود، اما اکنون آن را حذف کرده است. متاسفانه این فراخوان اطلاعات بیشتری از بازی سوم شخص جدید Bungie در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

بازی استودیو بانجی

اولین بار در سال ۲۰۲۱ بود که شایعات به ساخت یک بازی جدید و جدا از فرانچایز Destiny توسط بانجی اشاره داشتند. این توسعه دهنده به پشتیبانی از دستینی ۲ ادامه می‌دهد و با همکاری NetEase، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری چینی، در حال کار روی یک بازی موبایل شوتر اول شخص هست.

باید اشاره کنیم که سونی با مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار بانجی را خریداری کرده، اما قصد ندارد بازی‌های این استودیو را انحصاری کند و در عوض می‌خواهد از تجربه‌ این توسعه دهنده در زمینه ساخت بازی‌های چند نفری و لایو سرویس استفاده کند.


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا