عمومی

بلندترین برج مسکونی جهان در دبی در دست ساخت است

بلندترین برج مسکونی جهان در دبی در دست ساخت است

دکوراسیون داخلی توسط شرکت میچل اند ایدز طراحی شده است و شامل باکیفیت‌ترین و لوکس‌ترین وسایل ممکن است. هر واحد، چشم‌انداز باشکوه منطقه‌ی مارینای دبی و کل شهر را نشان می‌دهد. هنوز اطلاعاتی از قیمت خانه‌ها در دست نیست، اما واضح است که بهای هر واحد به میلیون‌ها دلار خواهد رسید. در بیانیه‌ی مطبوعاتی شرکت مشاور املاک سلکت گروپ آمده است:

از جدیدترین وسایل تناسب اندام تا بخش‌های ویژه برای امید به زندگی و فضاهای اجتماعی دارای چشم‌انداز در سکوی آسمان طبقه‌ی ۱۰۹، برج سیکس سنز یک معیار جدید برای تندرستی و سلامت ساکنان ارائه می‌دهد. از میان لوازم و متریال لوکس می‌توان به باشگاه‌های فانکشنال، استقامتی و کاردیو و استودیوهای مجازی بوکس و دوچرخه‌سواری، استخر بی‌نهایت، حمام یخ، اتاق نمک، سوناهای فنلاندی، فروسرخ و بیو، اتاق صوت درمانی، اتاق‌های ماساژ، سینماهای فضای داخلی و خارجی و کلینیک طول عمر اشاره کرد که مجموعه‌ی کاملی از خدمات را ارائه می‌دهد.

برج سیکس سنز همچنین دارای تاریخچه‌ای خاص است. این برج قبلا در سال ۲۰۰۷ با عنوان پنتومینیوم طراحی شد. بااین‌حال کار روی این برج به دلیل بحران مالی جهانی متوقف شد و سال بعد مجددا آغاز شد. شرکت مشاور املاک سلکت گروپ ساختمان نیمه‌کاره را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار تصاحب کرد. به نقل از این شرکت، در حال حاضر ۲۵ درصد آن ساخته شده و اواخر سال ۲۰۲۸ تکمیل خواهد شد.

با وجود نگرانی‌ها درباره‌ی سیل دبی که به باور دانشمندان به دلیل تغییرات اقلیمی رخ داده است، بعید است میل به ساخت‌وساز انبوه در این شهر فروکش کند و از سویی پروژه‌های بزرگ دیگری مثل برج مرسدس بنز و برج بوگاتی در دست ساخت هستند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا