بازی

اکران‌ دوباره Morbius باز هم در گیشه موفق عمل نکرد

اکران‌ دوباره Morbius باز هم در گیشه موفق عمل نکرد

اسپین آف مرد عنکبوتی Morbius که به لطف میم‌های فراوان در فضای مجازی بار دیگر به بیش از ۱۰۰۰ سینما در سرتاسر آمریکا بازگشته بود، باز هم نتوانست موفق عمل کند و فروش بسیار کمی داشت.

این فیلم ابرقهرمانی با بازی جرد لتو که پیش از این مجموع فروش داخلی آن به ۷۳.۶ میلیون دلار رسیده بود، در روز جمعه تنها ۸۵ هزار دلار فروش کرد. Forbes گزارش کرده که میانگین فروش ۲۷۰ دلاری برای هر سالن سینما، کمترین میزان فروش در میان ۲۰ عنوان پرفروش هفته بوده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودنددوران پیش از دنیای سینمایی مارول چه شکلی بود؟
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودند

سونی سعی کرد از فوران میم‌ها و شور و هیجانی که این فیلم در اینترنت ایجاد کرده بود، استفاده کند. هر چند مسئولان سونی شاید فرق بین مزاح و جدی بودن میم‌ها را درک نمی‌کنند، چرا که کمتر کسی حاضر می‌شود یک بار دیگر تماشاگر فیلمی به این فضاحت باشد.

برای جلب بیشتر مخاطبین، جرد لتو نیز ویدیویی با الهام از میم معروف «It’s Morbin’ Time» در توییتر منتشر کرد. این ویدیوی کوتاه، بازیگر برنده اسکار را در حال خواندن فیلمنامه قسمت دوم موربیوس تحت عنوان «زمان مورب کردن فرا رسیده» نشان می‌داد. با این حال با مشاهده نام «بارتلومیو کابینز» به عنوان فیلمنامه‌نویس می‌توان به جعلی بودن فیلم‌نامه پی برد.

علاوه بر اینکه جرد لتو از این نام جعلی به عنوان کارگردان برای ساخت موزیک ویدئوهای گروه موسیقی خود (Thirty Seconds to Mars) استفاده می‌کند، بارتلومیو کابینز نام قهرمان دو کتاب مخصوص کودکان نوشته دکتر سوس نیز است. با این حال، به نظر می‌رسد که هیچ یک از تلاش‌ها نتیجه نداده و فروش دوباره فیلم همچنان مثل قبل، افتضاح بوده است.

Morbius در اکران اصلی خود با واکنش منفی هم تماشاگران و هم منتقدان روبرو شده بود. کسب امتیاز C+ از سایت Cinemascore و ۱۷٪ میزان رضایت در سایت راتن تومیتوز گواه این موضوع است. این فیلم به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا چندین بار با تاخیر مواجه شد و یکی از چندین عوامل شکست فیلم در گیشه بود.

دکتر مایکل موربیوس یکی از شخصیت‌های جنجالی و جذاب مارول است که پس از مدت‌ها انتظار سرانجام پایش به سینما باز شد. وی متخصص بیوشیمی است که از بیماری خونی نادر و مرگباری زجر می‌برد. او که به سختی دنبال یک درمان است، با استفاده از DNA یک خفاش خون‌آشام روی خودش آزمایش خطرناکی را اجرا می‌کند که نهایتا باعث تبدیل شدنش به یک خون آشام می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا