بازی

فیلمبرداری Dune 2 به پایان رسیده است

فیلمبرداری Dune 2 به پایان رسیده است

فیلم Dune 2 دنباله مستقیم قسمت اول است که طرفداران بسیاری را منتظر نگه داشته. این فیلم که قرار است سوم نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) اکران شود، طبق تایید تیموتی شالامی فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

شالامی این خبر را از طریق پست اینستاگرامی جدیدش به تایید رسانده‌ است. تولید فیلم جولای سال جاری میلادی آغاز گردید و پس از تغییر چند باره تاریخ اکران آن، اکنون برای سوم نوامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

قسمت اول Dune تقریبا نیمی از داستان کتاب اول فرانک هربرت را پوشش داد؛ یعنی از زمان ترک سیاره Caladan توسط خانواده اتریدیز تا حمله خانواده Harkonnen که موجب فراری شدن پاول و مادرش بود. از سوی دیگر زندیا که در زمان تبلیغات فیلم اول حضور پررنگی داشت، تنها در دقایق پایان آن ظاهر شد.

فیلم Dune 2

داستان فیلم Dune 2 از همان قسمتی که در بخش اول تمام شد، ادامه خواهد یافت. طبق خلاصه داستان، پاول آتریدس (تیموتی شالامی) به چانی (زندایا) و فریمن‌ها می‌پیوندد و در مسیر انتقام از کسانی که خانواده او را نابود کرده‌اند، قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه آتریدس آینده‌ای وحشتناک را در افق پیش‌بینی کرده بود، او تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام خواهد داد.

در این فیلم که یک‌بار دیگر دنی ویلنوو آن را کارگردانی می‌کند، تیموتی شالامی نیز دوباره نقش اصلی یعنی «پاول آتریدیس» را ایفا خواهد کرد و ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، خاویر باردم و زندیا نیز یک بار دیگر در آن حضور خواهند داشت. همچنین لئا سیدو، کریستوفر واکن، آستین باتلر و فلورنس پیو از جمله بازیگران جدید آن هستند. 

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا