تکنولوژی

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح

«جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا که این روزها به لطف هوش مصنوعی دوران بسیار خوبی را سپری می‌کند، به تازگی درباره روتین روزانه خود صحبت کرده است. او می‌گوید که در روز 14 ساعت کار می‌کند و صبح‌ها، پس از بیدار شدن در ساعت 6 صبح، زمانی را به ورزش اختصاص می‌دهد. نشریه اینسایدر با توجه به گفته‌های هوانگ، گزارشی جامع درباره شیوه زندگی مدیرعامل انویدیا منتشر کرده است که در ادامه آن را مرور می‌کنیم.

مدیریت شرکتی چون انویدیا که ارزش آن بیش از 2 تریلیون دلار است، طبیعیتاً بسیار سخت است و مدیرعامل آن، اخیراً در جریان سخنرانی گفته است که صبح‌ها ساعت 6 از خواب بیدار می‌شود. براساس گزارش اینسایدر، هوانگ که یکی از باسابقه‌ترین مدیرعامل‌های دنیای فناوری است، روز خود که شامل 14 ساعت کار می‌شود، را با ورزش شروع می‌کند.

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح

در حال حاضر، طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، هوانگ با ثروت 73 میلیارد دلاری خود، بیستمین فرد ثروتمند جهان است. با این حال، به نظر می‌رسد که ثروتمندبودن، سختی خاص خود را به همراه دارد، زیرا مدیرعامل انویدیا سال گذشته در اجلاس DealBook نیویورک تایمز گفته بود:

«با اعتماد به نفس و افتخار از خواب بیدار نمی‌شوم، بلکه هنگام بیدار شدن نگران و آشفته هستم.»

هوانگ از احتمال ورشکستگی انویدیا در اواخر دهه 1990 به‌عنوان خاطره‌ای یاد می‌کند که به‌سختی می‌‌‌تواند آن را فراموش کند.

مدیرعامل انویدیا سال گذشته به یک پادکست گفته بود که تمام روزهای هفته و حتی تعطیلات را نیز کار می‌کند و در کنفرانس Stripe Sessions اخیر خود گفت که اکثر مردم فکر می‌کنند «بهترین شغل آن‌هایی است که همیشه شادی به همراه دارند»، اما او چندان با این نظر موافق نیست. او در کنفرانس خود گفت:

«از زمان بیدارشدن تا زمانی که به رختخواب می‌روم کار می‌کنم. هفت روز در هفته. زمانی که کار نمی‌کنم نیز به کار فکر می‌کنم. گاهی اوقات فیلم تماشا می‌کنم، اما چیزی از آن‌ها به‌خاطر نمی‌آورم، زیرا به کارکردن فکر می‌کنم.»

مدیرعامل انویدیا درباره اهمیت ارتباط با کارکنان

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح

هوانگ همچنین به این موضوع اشاره کرده که زمانی را در هنگام صرف ناهار یا شام در کافه تریا به صحبت با کارکنان خود اختصاص می‌دهد:

«مردم از این موضوع که چقدر زمان صرف غذاخوردن در کافه تریا می‌کنم یا از این موضوع که در جلسات تا چه اندازه با همه کارمندان صحبت می‌کنم، تعجب می‌کنند.»

او با تاکید بر ارتباطات می‌گوید که این ویژگی باعث می‌شود تا نقش اصلی خود، یعنی «حافظ فرهنگ‌بودن» را حفظ کند:

«اگر می‌خواهید حافظ فرهنگ باشد، نمی‌توانید از طریق CNN یا مقالات مجله فوربس به آن دست پیدا کنید. متأسفانه باید 1 درصد مواقع این کار [ارتباطات] را انجام دهید یا در یک زمان با جمعیت زیادی ارتباط داشته باشید. بنابراین من زمان خود را صرف آن می‌کنم.»

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح

هوانگ در بخش دیگری از کنفرانس Stripe Sessions خود گفت که به دلیل سبک رهبری متعهدانه‌اش شناخته می‌شود و حدود 60 گزارش مستقیم دارد که باید آن‌ها را پیگیری کند:

«من به‌صورت فردی با دیگران ارتباط برقرار نمی‌کنم، کارکنان من بسیار زیاد هستند و تقریباً هر چیزی را به‌صورت همزمان به تمام آن‌ها می‌گویم.»

از دید او، این امر به حل مشکلات کمک می‌کند و همچنین سطح برابری از دسترسی به اطلاعات را به دیگران ارائه می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا