بازی

فیلم Rush Hour 4 با حضور جکی چان ساخته می‌شود

فیلم Rush Hour 4 با حضور جکی چان ساخته می‌شود

طبق اخبار منتشر شده و تایید جکی چان، فیلم Rush Hour 4 به صورت رسمی در دست ساخت قرار دارد و لجندری قصد دارد این سری را پس از اتمام سه‌گانه آن گسترش دهد و خوشبختانه جکی چان نیز قرار است به نقش خود بازگردد.

جکی چان در این فیلم‌ها نقش سربازرس لی را بازی کرده و کریس تاکر در کنار او نقش کارآگاه جیمز کارتر ایفا کرده است. گویا این زوج قرار است بار دیگر با یک ساعت شلوغی دیگر و اکشن دوست‌داشتنی آن به پرده سینما بازگردند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

جکی چان ضمن تایید این خبر اعلام کرده که قرار است بعدا ملاقاتی با کارگردان فیلم داشته باشد و به ویژه درباره فیلمنامه با یکدیگر گفت و گویی داشته باشند. چان به نام کارگردان Rush Hour 4 اشاره‌ای نکرده، اما می‌توان حدس زد که برت رتنر که فیلم‌های اصلی را ساخته به عنوان کارگردان باز نخواهد گشت.

قسمت اول این مجموعه در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و خیلی زود توانست مورد توجه طرفداران قرار گیرد. چان و تاکر در کنار هم یک زوج عالی را تشکیل دادند و به عنوان گروه پلیس محبوب نقش خود را در ذهن تماشاگران ماندگار ساختند.

داستان این سری فیلم حول یک کارآگاه هنگ کنگی جریان دارد که به همراه دستیارش قصد دارد یک پرونده جنایی بین‌المللی را حل کنند. شخصیت این زوج از یکدیگر بسیار متفاوت است و همیشه تا مرز دیوانه‌ کردن یکدیگر پیش‌ می‌روند اما در نهایت یک گروه قوی و هماهنگ را تشکیل می‌دهند.

جکی چان

این فیلم به موفقیت عظیمی رسید و فضای کمدی و اکشن آن با حضور این دو شخصیت و بازیگرهای دیگر منجر به ساخته شدن دنباله‌های دیگر شد. گویا جکی چان در ابتدا قصد نداشته در این فیلم حضور پیدا کند، اما به اصرار مدیر برنامه‌های خود موافقت کرده و احتمالا این فیلم آخرین نقش‌آفرینی حرفه‌ای او باشد و پس از آن از بازیگری خداحافظی خواهد کرد.

اطلاعات خاص دیگری از این پروژه منتشر نشده و برای اخبار تکمیلی باید منتظر گزارش‌های بعدی باشیم.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا