بازی

شرکت Koch Media نام خود را تغییر خواهد داد

شرکت Koch Media نام خود را تغییر خواهد داد

شرکت Koch Media در حال تغییر نام تجاری خود به Plaion است زیرا مردم نمی‌توانستند نام قدیمی آن را درست تلفظ کنند. کلمنس کوندراتیتز، مدیرعامل کُخ میدیا در مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz، از نام جدید این ناشر رونمایی کرد و توضیح داد که چرا از نام قدیمی فاصله گرفتند.

او گفت:

نام [شرکت] ما برای سال‌های متمادی با توزیع فیزیکی مرتبط بود، شاید به این دلیل که بیشتر یک شرکت اروپای مرکزی [آلمانی-اتریشی] بودیم. اگرچه شامل بریتانیا نیز می‌شدیم، زیرا بریتانیا جزو سه کشور اولی بود که در آن شعبه جدید تاسیس کردیم. از این رو شاید به عنوان یک شرکت جهانی دیده نمی‌شویم و به همین دلیل، گاهی تلفظ اسم کمپانی برای برخی افراد دشوار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

کوندراتیتز توضیح داد:

اما هر چه بیشتر درباره آن فکر می‌کردیم، بیشتر می‌خواستیم این کار را به صورت تمام و کمال انجام بدهیم. این [نام‌گذاری] تاثیرگذارتر است. نه تنها تاثیر خارجی برای ما بهمراه دارد، بلکه به صورت داخلی برای ما [افراد عضو در شرکت] نیز بسیار موثر است. در حال شروع یک فصل جدید هستیم، مردم بخشی از این کار هستند و ما یک شرکت مدرن، در حال رشد، جاه‌طلب و جهانی هستیم و از درون به مردم انرژی می‌دهیم.

تصور می‌شود که تلفظ نام جدید برای مردم آسان‌تر است. اگرچه باید اعتراف کرد، ابتدا برخی آن را «ply-on» خواندند تا اینکه بعدا توضیح داده شد «play-on» تلفظ می‌شود. باید گفت که تلفظ «ch» در Koch Media بود که بسیاری از مردم را به دردسر انداخت.

او افزود:

پیامی که ما ارسال می‌کنیم این است که عازم یک سفر هستیم و کار خوبی است که به این سفر یک نام و ظاهر بصری جدید بدهیم. چیزهای جدید همیشه هیجان‌انگیز هستند.

Koch Media

Plaion، سابقا کُخ میدیا، به‌خاطر آثاری مانند Dead Island، Metro و Saints Row معروف است. این استودیو یکی از ده‌ها خرید اخیر شرکت بزرگ Embracer Group است که چندی پیش قراردادی برای خرید کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال منعقد کرد.

کوندراتیتز در انتها تاکید کرد که شرکت تغییر زیادی نخواهد کرد:

این یکی از بزرگترین تحولات ما از زمانی که به Embracer Group ملحق شدیم محسوب می‌شود. ما به یک شرکت متفاوت تبدیل نمی‌شویم، فقط مسیری را دنبال می‌کنیم که از زمان عضویت در این شرکت، در آن قرار داشتیم.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا