بازی

تریلر جدیدی از نقشه بازسازی‌شده Vikendi برای PUBG منتشر شد

دو هفته بیشتر با آغاز فصل زمستان فاصله نداریم و استودیو سازنده پابجی (PUBG) به این مناسبت نقشه محبوب Vikendi را بازسازی کرده و ورژن جدید آن را در دسترس قرار داده است.

نقشه برفی جدید پابجی با نام Vikendi Reborn با آپدیت ۲۱.۱ در دسترس قرار می‌گیرد. این نقشه از حالا در سرورهای تست PUBG روی پی‌سی در دسترس قرار دارد، اما انتشار رسمی تا چند ساعت دیگر رخ نخواهد داد. مثل همیشه آپدیت پابجی روی کنسول‌ها با تاخیر همراه است و تا تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۴ آذر) از ورژن جدید ویکندی خبری نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

Vikendi Reborn یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتری است که از مناطق و ویژگی‌های جدیدی برخوردار خواهد بود. منطقه کولاک جدید نقشه نیز دید شما را کم می‌کند و شرایط متفاوتی را برای بازیکنان رقم خواهد زد. وسیله نقلیه جدید این نقشه نیز تله کابین‌ها هستند که در هر ایستگاه‌ تنها یکی از آن‌ها را می‌توان سوار شد.

نقشه برفی پابجی

استودیو همچنین یک سری کمپ‌های آزمایشگاهی به ویکندی ریبورن اضافه کرده‌ که پر از لوت، اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلف هستند. باید اشاره کنیم که بعضی از این کمپ‌ها آلارم دارند و دیگر بازیکنان را از حضور شما مطلع می‌کنند. به مناسبت آغاز زمستان بازیکنان همچنین دوباره می‌‌توانند از برف‌رو (اسنوموبیل) استفاده کنند.

بازی بتل رویال PUBG: Battlegrounds هم‌اکنون به صورت رایگان روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا