بازی

رویداد ویژه ۲ سالگی بازی Minecraft Dungeons معرفی شد

رویداد ویژه ۲ سالگی بازی Minecraft Dungeons معرفی شد

بازی Minecraft Dungeons (ماینکرفت دانجنز) شاید به اندازه ماینکرفت اصلی محبوب نباشد و در واقع استودیو موجنگ از همان ابتدای برنامه‌ و اهداف دیگری برای این عنوان در سر داشت.

مطلب پیشنهادی:چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟۱۰ سالگی مبارک!
چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟

Mojang می‌خواست که ماینکرفت دانجنز یک بازی نقش‌آفرینی خوش ساخت باشد که بتواند تعداد زیادی از بازیکنان را جذب خود کند. این توسعه دهنده توانسته با پشتیبانی خوب خود و عرضه رویدادهای فصلی، به روزرسانی‌های متنوع و بسته‌های الحاقی پربار به این هدف دست پیدا کند. 

اکنون دو سال از عرضه Minecraft Dungeons گذشته و استودیو این مناسبت را با یک رویداد ویژه جشن می‌گیرد. این رویداد از تاریخ ۲۵ مِی (۴ خرداد) آغاز شده و تا ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) ادامه خواهد داشت. شما با یک سری چالش‌های فصلی روبه رو خواهید بود که جوایز متنوعی خواهند داشت. در Tower Challenge جدید هم شما می‌توانید با Baby Moobloom دوست شوید. تریلر منتشر شده در زیر قابل مشاهده است:

بازی Minecraft Dungeons روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این عنوان چند ماه پیش توانست رکورد ۱۵ میلیون بازیکن را برای خود ثبت کند که نشان دهنده محبوبیت زیاد این اسپین‌آف است. 

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟


دراما و حواشی پاپی پلی‌تایم – چرا یوتیوبرها بازی رو تحریم کردن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا