عمومی

سربازان بازی Counter-Strike 2 مجهزتر از قبل برمی‌گردند

سربازان بازی Counter-Strike 2 مجهزتر از قبل برمی‌گردند

بازی Counter-Strike 2 با وجود تغییرات نسبتاً اندک گیم‌پلی در‌مقایسه‌با نسخه‌ی قبلی، هنوزهم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قرار است با آپدیت‌های جدید، تجربه‌ی بهتری دراختیار گیمرها قرار دهد.

شرکت ولو در جدیدترین به‌روزرسانی کانتر استرایک ۲، قابلیت‌های متنوعی را به این بازی شوتر اضافه کرده است. امکان تعویض دست چپ و راست هنگام نشانه‌گیری با فشردن کلید H و نمایش سلاح‌های رها‌شده به‌وسیله‌ی تیم شما در منو خرید و نشان‌دادن حداقل پول قابل‌دریافت در مرحله‌ی بعدی، ازجمله تغییرات مهم آپدیت اخیر هستند.

بخش بزرگ‌نمایی رادار با اضافه‌شدن تنظیمات مربوط به Radar Map Alternate Zoom و گزینه‌ی Toggle Radar Zoom و قابلیت جابه‌جایی بین سطوح بزرگ‌نمایی هنگام استفاده از دوربین در حین بازی، دستخوش تغییرات مهمی شده است.

در آپدیت جدید Counter-Strike 2، سیستم پاداش‌دهی تغییر کرده است. براین‌اساس، قدرت سلاح Zeus افزایش‌یافته و پاداش ۱۰۰ دلاری را نصیب بازیکنانی خواهد کرد که از این سلاح برای کشتن حریف استفاده می‌کنند.

ولو در آپدیت جدید کانتر استرایک ۲، نقشه‌ی Overpass را به‌طور کامل از بازی حذف کرده است و بازیکنان می‌توانند به‌جای این نقشه، در Dust 2 مشغول رقابت شوند.

مقاله‌های مرتبط

حرکت دوربین در به‌روزرسانی جدید بهبودیافته است و به‌عنوان قابلیت غیروابسته به‌ «سرعت پخش» دراختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. تغییرات مربوط به این بخش ادامه‌ی حرکت دوربین را درصورت توقف پخش بازی امکان‌پذیر می‌کنند.

در‌حال‌حاضر، گیمرها می‌توانند کانتر استرایک ۲ را به‌‌رایگان از‌طریق سرویس استیم تجربه کنند. این بازی، یکی از بازی‌های قدیمی‌ و جذاب‌ و پرطرفدار شوتر جهان است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا