عمومی

نگاه نزدیک زومیت به لوکسید S7 هواوی؛ خودرویی که بدون راننده پارک می‌شود!

نگاه نزدیک زومیت به لوکسید S7 هواوی؛ خودرویی که بدون راننده پارک می‌شود!

نمایشگاه خودرو پکن درحال برگزاری است و نمایندگان lastech با هدف پوشش کامل در این نمایشگاه حضور دارند. یکی از خودروهای حاضر در نمایشگاه، هواوی Luxeed S7 است.

لوکسید، برندی تحت نظر هواوی است و با همکاری چری اقدام به تولید خودرو‌های الکتریکی می‌کند. هواوی و چری پیش‌تر اعلام کرده بودند که از زمان معرفی اولیه‌ی لوکسید S7، بیش از ۲۰٬۰۰۰ دستگاه از آن را پیش‌فروش کرده‌اند که این مقدار تاکنون به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

کابین خودرو هواوی لوکسید S7

عکاس: کیوان هندی / lastech

لوکسید S7 از باتری ۸۰۰ ولتی با فناوری اختصاصی هواوی استفاده می‌کند و می‌تواند ۲۱۵ کیلومتر را تنها با پنج دقیقه شارژ و ۴۳۰ کیلومتر را با ۱۵ دقیقه شارژ طی کند. نکته‌ی چشمگیر قضیه جایی است که بهترین مدل S7 می‌تواند تنها با یک بار شارژ مسافتی به طول ۸۵۵ کیلومتر را طی کند.

S7 به‌عنوان اولین سدان از برند لوکسید در تیپ پرو، مکس، مکس پلاس و مکس RS عرضه می‌شود که برد آن‌ها براساس معیارهای CLTC به ترتیب ۵۵۰، ۶۳۰، ۷۰۵ و ۸۵۵ کیلومتر اعلام شده است.

گفته می‌شود که لوکسید S7 فناوری‌های دیجیتالی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار رو‌به‌رشد خودروهای برقی چین تبدیل می‌کند.

هواوی ادعا می‌کند لوکسید S7 اولین خودرو در جهان محسوب می‌شود که می‌تواند بدون حضور راننده به‌طور خودکار خودش را پارک کند. درحال‌حاضر تمامی سیستم‌های پارک خودکار نیازمند نظارت و حضور راننده در داخل یا خارج از خودرو هستند.

قیمت خودرو سدان لوکسید S7 از ۳۴٬۵۰۰ دلار تا ۴۸٬۳۵۰ دلار متغیر است. این خودرو از باتری‌های ۸۲ یا ۱۰۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد. نسخه‌های تک‌موتوره‌ از یک موتور ۲۱۵ کیلوواتی در محور عقب نیرو می‌گیرند. نسخه‌های چهار چرخ محرک افزون‌بر موتور عقب یک موتور ۱۵۰ کیلوواتی در محور جلو دارند.

پوشش نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴

نمایندگان lastech همچنان در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارند. در ساعات و روزهای آینده منتظر گزارش‌های اختصاصی بیشتر باشید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا