عمومی

دو هفته پس از اعتراض پلتفرم‌ها، معاون حقوقی رئیس جمهور در نامه‌ای به وزرای ارتباطات و بهداشت خواستار انتشار عمومی بخشنامه توزیع اینترنتی دارو و اجرای قانون شد.

با وجود ابلاغ آیین‌نامه‌ی توزیع اینترنتی دارو، کار پلتفرم‌ها در این حوزه هنوز پیش نرفته است. اما خبر تازه در‌این‌مورد همراهی معاونت حقوقی ریاست جمهوری با اعتراض کسب‌وکارها است.

پیش از این سکوهای اینترنتی توزیع دارو در اظهارنامه‌ای به وزیر ارتباطات و وزیر بهداشت به عمومی نشدن آیین‌نامه توزیع آنلاین دارو و بلاتکلیفی اجرای آزمایشی این آیین‌نامه اعتراض کردند و خواستار انتشار عمومی بخشنامه طبق قانون شدند.

اکنون محمدهادی عبادی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی، در نامه‌ای خطاب به این دو وزیر اعلام کرده است: «دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند هرگونه آیین‌نامه دستورالعمل یا بخشنامه یا مقرره خود را بلافاصله در پایگاه مذکور ثبت کنند و به اطلاع عموم برسانند.»

این نامه با قید فوریت تأکید دارد که آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو در پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات مرتبط با محیط کسب و کار درج و نسخه‌ای از آن به معاونت حقوقی رئیس جمهور ارسال شود.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا