بازی

توسعه‌دهنده سابق Call of Duty: خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت آزادی بیشتری به ما می‌دهد

توسعه‌دهنده سابق Call of Duty: خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت آزادی بیشتری به ما می‌دهد

اوایل سال ۲۰۲۲ مایکروسافت با اعلام این موضوع که قصد دارد اکتیویژن بلیزارد را به قیمت ۷۰ میلیارد دلار خریداری کند، خبرساز شد. در حالی که چیزی به شروع سال ۲۰۲۳ باقی نمانده، این معامله هنوز نهایی نشده و ظاهرا تا تکمیل آن فاصله زیادی باقی مانده است. اکنون یکی از توسعه‌دهندگان قدیمی Call of Duty در مورد اینکه اکتیویژن تحت هدایت ایکس باکس چگونه می‌تواند کار آن‌ها را تغییر دهید، صحبت کرده‌ است.

«جک باروز» که قبلا به عنوان طراح مراحل روی سری Call of Duty کار کرده، اخیرا به پادکست Kiwi Talkz گفت که همراه با اعضای دیگری، رویای زیادی برای حضور در تیم ایکس باکس دارند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

او در این برنامه گفت:

ما در مورد آن فکر می‌کنیم و صحبت می‌کنیم. چیزهایی مانند «نمی‌دانم که آیا این باعث ایجاد تغییر می‌شود» یا «روند کار ما دیگر آن‌طور نخواهد بود» یا اینکه ما آزادی بیشتری برای انجام هر کاری خواهیم داشت و چیزهایی شبیه به آن از جمله مسائلی هستند که گفته می‌شود.

Call of Duty

در مورد اینکه معامله بین اکتیویژن بلیزارد و ایکس باکس دقیقا چه چیزی را در مورد Call of Duty تغییر خواهد داد، باروز اعلام کرد که بیشتر چیزها در مورد خود فرنچایز احتمالا یکسان خواهند ماند. Call of Duty یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای صنعت بازی محسوب می‌شود، بنابراین ایجاد تغییرات بزرگ در این مجموعه که «درآمدزایی زیادی دارد» چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

هرچند مایکروسافت چندین بار تلاش کرده تا به اعضای صنعت بازی اعلام کند که به نفع خودش تغییری در مورد Call of Duty اعمال نخواهد کرد، پلی استیشن و تنظیم‌کننده‌های مختلف در سراسر جهان متقاعد نشده‌اند. پلی استیشن همچنان فکر می‌کند که ایکس باکس در نهایت قصد دارد Call of Duty را به یک بازی انحصاری برای کنسول تبدیل کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰+۱ نکته برای این که در حالت DMZ وارزون ۲ بیشتر زنده بمانید!رعایت نکنی، میمیری!
۱۰+۱ نکته برای این که در حالت DMZ وارزون ۲ بیشتر زنده بمانید!


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا