بازی

الکترونیک آرتز خدمات آنلاین Mirror’s Edge و چندین بازی دیگر را تعطیل می‌کند

الکترونیک آرتز خدمات آنلاین Mirror’s Edge و چندین بازی دیگر را تعطیل می‌کند

الکترونیک آرتز (EA) از برنامه‌های خود برای تعطیلی سرویس‌های آنلاین بازی‌های مختلف از جمله Mirror’s Edge در ماه‌های آتی خبر داد. پشتیبانی آنلاین از بازی‌های Army of Two: The 40th Day و Army of Two: The Devil’s Cartel در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) متوقف خواهد شد.

سپس خدمات آنلاین بازی‌های Mercenaries 2 (ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳)، Command & Conquer: Red Alert 3 (ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳) و Command & Conquer 3: Tiberium Wars از جمله بسته الحاقی Kane’s Wrath (ایکس باکس ۳۶۰) در روز ۹ نوامبر (۱۸ آبان) تعطیل خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

در ادامه نیز پشتیبانی آنلاین از Onrush در ۳۰ نوامبر (۹ آذر) و بازی‌های Mirror’s Edge، NBA Jam on Fire Edition، Gatling Gears و Shank 2 در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۹ دی) تعطیل خواهد شد.

به گفته ناشر، تصمیم به حذف ویژگی‌ها یا مدهای خاص بازی‌های EA یا تعطیلی خدمات آنلاین بازی‌های قدیمی‌تر، هرگز آسان نیست. تیم‌های توسعه و کارکنان بخش عملیاتی با جان و دل برای بازی‌ها، ویژگی‌ها و مدهای آن‌ها تلاش می‌کنند.

این ناشر اذعان کرد با جایگزینی بازی‌ها با عناوین جدیدتر، تعداد بازیکنانی که از عناوین پیشین لذت می‌برند، به سطحی کاهش می‌یابد – معمولا کمتر از ۱٪ از بازیکنان آنلاین اوج در تمام عناوین EA – که دیگر امکان ادامه کار روی سرویس‌های آنلاین این بازی‌ها وجود ندارد.

Mirror's Edge

آن‌ها همچنین متعهد هستند که به طور مداوم ویژگی‌ها و مدها را در بازی‌های خود به‌روزرسانی کنند و بهبود دهند تا مطمئن شوند که تا جای ممکن، هیجان‌انگیز باقی بمانند. به گفته EA، این تعهد به ارائه‌ی گیم‌پلی عالی، گاهی به این معنی است که باید ویژگی‌ها و مدهای قدیمی را حذف کنند.

ناگفته نماند که یوبیسافت نیز از ابتدای ماه اکتبر بخش‌های آنلاین برخی از عناوین قدیمی‌اش را از رده خارج کرد که شامل بازی‌هایی همچون اساسینز کرید ۲ و فار کرای ۳ می‌شد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا