بازی

فردی بازی Elden Ring را بدون تعامل با NPCها تمام کرد

فردی بازی Elden Ring را بدون تعامل با NPCها تمام کرد

الدن رینگ (Elden Ring) یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۲ است و بازیکنان سعی داشته‌اند در ماه‌های گذشته به روش‌های مختلفی این بازی بسیار دشوار را به پایان برسانند. 

بازیکنان تاکنون الدن رینگ را با سرعت بسیار زیاد (طی چند دقیقه)، با استفاده از مشت‌های خالی، بدون لول‌آپ کردن، بدون دریافت آسیب و روش‌های متنوع دیگری به پایان رسانده‌اند. تقریبا ۸ ماه از عرضه Elden Ring گذشته و اکنون یوتیوبری به نام ymfah توانسته بازی را بدون حرف زدن با NPCها به پایان برساند.

مطلب پیشنهادی:این آخر هفته چیکار می‌کنید؟ [۵ و ۶ اسفند]از الدن رینگ تا بازی ترسناک!
این آخر هفته چیکار می‌کنید؟ [۵ و ۶ اسفند]

ymfah یوتیوبر معروفی است که در گذشته Dark Souls 3 را بدون راه رفتن، بلادبورن را با استفاده از آیتم‌ها و فال‌اوت ۴ را بدون استفاده از هیچ ابزاری تمام کرده بود. ymfah همچنین در ویدئوهای خود روش انجام این کارها را به دیگران آموزش می‌دهد که ارزش آن‌ها را بیشتر هم می‌کند.

در واقع این یوتیوبر تنها با NPCهای اختیاری بازی صحبت نکرده و تعامل با بعضی از شخصیت‌ها برای اتمام داستان ضروری هستند. شاید این کار در ابتدا آسان به نظر برسد و گمان کنید که او تنها یک سری ماموریت فرعی را از دست داده باشد، اما این کار سخت‌تر چیزی است که تصور می‌کنید.

بازی Elden Ring

به عنوان مثال صحبت کردن با ملینا اختیاری است و از این رو شما نمی‌توانید استراحت، لول‌آپ و از تورنت استفاده کنید. همچنین دیگر ورود به میزگرد (Roundtable) ملاقات با Hewg و آپگرید Summon هم ممکن نیست. ymfah با پیدا کردن آیتم‌ها و سلاح‌ها مختلف در جهان بازی توانسته شخصیت خود را قوی‌تر کند. 

Elden Ring توانسته در ماه‌های گذشته ۱۶.۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. ویدیوهای بازی جدید فرام‌سافتور در طول ۶۰ روز اولیه عرضه، در یوتیوب ۳.۴ میلیارد بازدید به دست آوردند. این بازی هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا