بازی

باندل پلی استیشن ۵ God of War Ragnarok معرفی شد [تماشا کنید]

باندل پلی استیشن ۵ God of War Ragnarok معرفی شد [تماشا کنید]

God of War Ragnarok بزرگترین بازی سونی در سال ۲۰۲۲ است و این شرکت تمام تمرکز خود را روی آن گذاشته است. حالا در ویدیو جدیدی باندل پلی استیشن ۵ آن معرفی شده که به همراه نسخه‌ای از بازی ارائه می‌شود.

باندل پلی استیشن ۵ Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) منتشر می‌شود و شامل یک کنسول PS5 مبتنی بر دیسک و یک نسخه دیجیتالی از بازی است (که برای فعال‌سازی به اینترنت و حساب PSN نیاز دارد). با این حال، در این بسته شاهد کنترلر اختصاصی بازی نیستیم. هرچند قیمت آن در ویدیو زیر اعلام نشده است، اما احتمالا ۵۵۰ دلار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

پس از نسخه مربوط به Horizon Forbidden West که اوایل سال جاری منتشر شد و Modern Warfare II که در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به‌عنوان بخشی از قرارداد انحصاری سونی با اکتیویژن عرضه می‌شود، این سومین باندل پلی استیشن ۵ خواهد بود.

God of War Ragnarok دنباله‌ای بر God of War 2018 است. یک بار دیگر، بازیکنان «کریتوس» و پسرش، «آترئوس» را کنترل خواهند کرد، در حالی که آن‌ها از قلمروهای فانتزی جدید و بیشتری بازدید می‌کنند. همچنین این دومین و آخرین بازی در حماسه نورس God of War است.

پروسه ساخت بازی این هفته به پایان رسیده بود یا به اصطلاح بازی «گلد» شده بود تا همه چیز برای انتشار نهایی آن در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵ آماده باشد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا